Τι να σου πω, φίλτατε; Και αυτό μου φαίνεται... κάπως. Δηλαδή μου λες ότι κάποιος θα προσεγγίσει πελάτη με τον οποίο δεν έχει καμία σχέση, παρουσιάζοντάς του ως βασικό επιχείρημα για την έναρξη μιας συνεργασίας την ανεπάρκεια του νυν συνεργάτη; Ακόμα και αν υπέπεσε τυχαία στην αντίληψή του; (Σόρι, δυσκολεύομαι να ξεπεράσω το δεοντολογικό κομμάτι της υπόθεσης). Εκτός αν πρόκειται για πελάτη με τον οποίο ήδη συνεργάζεσαι, έχεις μια (ενδεχομένως αρκετά καλή) σχέση και του επισημαίνεις ότι κάποιος άλλος με τον οποίο συνεργάζεται έχει κάνει πατάτες. Ή, ΦΥΣΙΚΑ, αν κατά την προσέγγιση ο εν δυνάμει πελάτης ζητήσει την άποψή σου για τον νυν συνεργάτη του. Τότε ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ θα πεις αυτό που έχεις να πεις.
(Φυσικά και δεν μιλάμε για την περίπτωση που αναλαμβάνεις επιμέλεια και τα βρίσκεις όλα ΤΟΟΟΟΣΟ χάλια, ώστε αναγκάζεσαι να ζητήσεις παραπάνω λεφτά)