Και, πολύ λιγότερο ελεύθερα, θα μπορούσε να είναι «σκληρές και μαλακές δεξιότητες», αλλά μόνο αν συνοδεύονται από εισαγωγικά και κάποια εξήγηση, όπως κάνουν κάποιοι, π.χ.
Ο Επίτροπος σημείωσε ότι "η εκπαίδευση μπορεί να αντιμετωπίσει καλύτερα αυτές τις ανταγωνιστικές προκλήσεις παραμένοντας αληθινή και ενθαρρύνοντας τους νέους ανθρώπους να διευρύνουν την προσωπική τους ανάπτυξη. Πρέπει να παραχωρήσει αρκετό χρόνο και χώρο στα έμφυτα ταλέντα τους και τη δημιουργικότητά τους ώστε να αναπτυχθεί με έναν ισορροπημένο τρόπο, που συνδυάζει τις 'μαλακές' ειδικότητες, όπως μια αίσθηση της πρωτοβουλίας ή των διαπολιτισμικών δεξιοτήτων, με τις αποκαλούμενες 'σκληρές' δεξιότητες στις συγκεκριμένες θεματικές περιοχές όπως τα μαθηματικά και τις επιστήμες".