Μήπως θα ήταν καλύτερα σωληνοειδής βαλβίδα εξαέρωσης,
για να αποφευχθεί η σύγχυση με τον εξαερισμό (του χώρου, π.χ.);
Ή ακόμη πιο ακριβές και ασφαλές το σωληνοειδής βαλβίδα εκτόνωσης,
ίσως, αφού η βαλβίδα ουσιαστικά εκτονώνει την πίεση (the vent solenoid is opened to release pressure from the EGR actuator). Έτσι αποφεύγεται και η αναφορά στα αέρια, καθώς στο όλο σύστημα EGR κυκλοφορούν καυσαέρια, δηλαδή μίγμα αερίων καύσης με άκαυστα στερεά σωματίδια (In addition, carbon particles that would normally exit through the exhaust system now pass through the EGR system and into the intake manifold.)