crystal
Moderator
Από την wiki:
Permission based marketing is believed to have been developed by Seth Godin, a well-established international marketing guru at the turn of the 21st century. A key element of "permission" based marketing is that you are in essence, purchasing someone's time and getting their "attention" which has become increasingly valuable in what may be termed the 90-Second Economy.
The undesirable opposite of permission marketing is interruption marketing.
(για κάποιο λόγο, αυτό το παράθεμα εμφανίζεται μόνο στην αποθηκευμένη σελίδα και όχι στην τωρινή)
Ψάχνω για έναν όρο ευέλικτο, που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαρκετίστικο κείμενο με πολλές αναφορές. You get the picture... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Permission based marketing is believed to have been developed by Seth Godin, a well-established international marketing guru at the turn of the 21st century. A key element of "permission" based marketing is that you are in essence, purchasing someone's time and getting their "attention" which has become increasingly valuable in what may be termed the 90-Second Economy.
The undesirable opposite of permission marketing is interruption marketing.
(για κάποιο λόγο, αυτό το παράθεμα εμφανίζεται μόνο στην αποθηκευμένη σελίδα και όχι στην τωρινή)
Ψάχνω για έναν όρο ευέλικτο, που να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε μαρκετίστικο κείμενο με πολλές αναφορές. You get the picture... Ευχαριστώ εκ των προτέρων!