Εγώ, ως συνήθως, αδιαφορώ παντελώς για το πώς θα γραφτεί. Και τα δυο σωστά είναι, από διαφορετική σκοπιά το καθένα. Ελπίζω όμως να μη με αναγκάσουν να λέω στου Γουδή, δηλαδή ν' αλλάξω σύνταξη και προφορά. Λέω το Τατόι(η), το Λιόπεσι(η), το Γουδί(ή), κι έτσι θέλω να συνεχίσω να λέω, αφού έτσι επικράτησε φυσιολογικά. Δε γουστάρω να προσπαθήσουν να μου το αλλάξουν δια της γραφής, ότι τάχα, αφού το γράφουμε τώρα με ήτα, πρέπει και να το κλίνουμε σαν γενική. Τώρα, γιατί επικράτησε έτσι, σαν ονομαστική ουδετέρου, δεν το ξέρω. Γιατί, από την άλλη, λέμε στου Στρέφη και όχι στο Στρέφι(η), ενώ το Γυψέλι έγινε Κυψέλη. Άγνωστοι αι βουλαί του γλωσσοπλάστου λαού.
Επίσης, ναι, το "καπιταλιστής" ήταν ειρωνεία προς τον Επαναστατικό Αγώνα, είναι σαφές. Άλλωστε, δεν είναι προσωπική αμαρτία να είσαι καπιταλιστής. Ναι, καπιταλιστής ήταν, για τα μέτρα της εποχής, ο Γουδής. Και λοιπόν;
Κι ένα ερώτημα ιστορικού περιεχομένου: το μόνο ατμόπλοιο που ξέρω εγώ να κυκλοφόρησε στα χρόνια της επανάστασης είναι το Καρτερία ("όλα τ' άρμενα αρμενίζουν με κουπιά και με πανιά / του Κοχράνη το καράβι αρμενίζει με φωτιά"), αν δεν μπερδεύω το όνομα. Είστε σίγουρη, κυρία Ζανέτου, ότι οι πρόγονοί σας εισέφεραν τα ατμόπλοιά τους στην επανάσταση του 1821; Ομολογώ εκ των προτέρων ότι δεν είμαι ειδήμων της περιόδου και ότι αυτή τη στιγμή που γράφω βρίσκομαι μακριά από πηγές τεκμηρίωσης.