Eurovision 2016

nickel

Administrator
Staff member
Καλημέρα. Υπάρχει ένα σημείο που δεν έχει καταλάβει καλά ο Ζαχαριάδης:

«Μπορεί το κοινό του διαγωνισμού να μη δικαίωσε την επιλογή του συγκροτήματος ARGO, αυτό όμως δεν καθιστά σε καμία περίπτωση την προσπάθεια μη έντιμη.»

Το «μη έντιμη» δεν αφορά την προσπάθεια του συγκροτήματος, αλλά την προσπάθεια της ΕΡΤ να δοκιμάσει κάτι διαφορετικό με την επιλογή του συγκροτήματος ARGO. Είναι κάτι σαν τα ψέματα και τις αυταπάτες. Πρέπει να συγχωρούμε τις αποτυχίες τους λόγω έντιμης αυταπάτης.

Καταλήγει η ανακοίνωση:

«Πολλοί επιθυμούν τη διαρπαγή του θεσμού από τη δημόσια τηλεόραση».

Και ποιος τους δίνει το δικαίωμα να το επιθυμούν με την απαξίωση του θεσμού από τη δημόσια τηλεόραση;
 

daeman

Administrator
Staff member
 
Πάντως φέτος επιβεβαιώθηκε πανηγυρικά ότι τελικά η ψήφος των επιτροπών είναι καραστημένη. Δεν γίνεται π.χ. η Πολωνία να πήρε 7 -7 ρε παιδιά!- βαθμούς από τις κριτικές επιτροπές 42 χωρών, με διαφορετικές ιδεολογίες, κουλτούρα, γούστα και από τους λαούς των ίδιων 42 χωρών να πήρε 215. Απλά δεν γίνεται χωρίς στήσιμο τέτοιο πράγμα. Η διαφορά της ψήφου του κοινού με την ψήφο των επιτροπών ήταν χαοτική. Ελπίζω να έγινε πλέον αρκούντως αντιληπτό ώστε να ξαναμπούν στο ράφι οι κριτικές επιτροπές.
 

SBE

¥
Εγώ από την άλλη θα έλεγα ότι η ψήφος του λαού ειναι στημένη.
Δε γίνεται η Πολωνέζικη βλακεία να πήρε εφτά από τις επιτροπές και να ανατρέπει το αποτέλεσμα ο μετανάστης Πολωνός που ζει στη Δυτική Ευρώπη.

Ομοίως, η επιτροπή επιβραβέυει την Αυστραλία (που είχε φωνάρα) και επικρατεί στο τέλος η ψήφος αλληλεγγύης στην Ουκρανία,
 
Καλή φωνή είχε η Αυστραλέζα, τραγούδι δεν είχε. Και η Ουκρανέζα είχε φωνάρα. Και καλύτερο τραγούδι (χωρίς μουσική, but still). Το πολωνέζικο ήταν συμπαθητικότατο. Ο τύπος ήταν λίγο σαν τον Κόμη Δράκουλα, αλλά είχε ωραία φωνή. Η ψήφος του λαού δεν είναι καθόλου στημένη. Φάνηκε κι απόψε. Οι επιτροπές κάνουν 100% καραμπάμ ότι είναι συνεννοημένες. Δεν εξηγείται με καμμιά στατιστική λογική η σύμπνοια στον τρόπο ψηφοφορίας.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Εγώ είμαι άμουσος, βέβαια, αλλά γιατί έχω την εντύπωση ότι το πολωνικό τραγούδι θύμιζε υπερβολικά έντονα κάτι παλιό;
 

SBE

¥
Τα 3/4 των τραγουδιών θύμιζαν κάτι παλιό. Και μάλιστα κινήθηκαν πολύ στη δεκαετία του '80.
Από την άλλη, πολύ σπάνια ακούς μέτριες φωνές στη Γιουροβίζιον (εξαίρεση το ΗΒ), οπότε δεν υπάρχει ζήτημα αν ο ένας ή ο άλλος έχει φωνάρα.
Τώρα, φέτος δεν είδαμε βλακείες επί σκηνής όπως άλλες χρονιές, δεν είδαμε π.χ. γιαγιάδες με καρβέλια ή Πολωνέζες με καρδάρες βούτυρο. Βέβαια από την άλλη αυτό σημαίνει ότι είδαμε περισσότερη ομοιομορφία και λιγότερους πειραματισμούς.

Ευφημη μνεία στη Σουηδία που χρησιμοποίησε σωστά την υποτακτική στον αγγλικό στίχο. Αν το τραγούδι το είχε στείλει το ΗΒ θα λεγόταν If I was sorry κι όχι If I were sorry. Εμείς ούτε τα άρθρα δεν είχαμε σωστά στο δικό μας.

Το βραβείο σκηνικής παρουσίας πάει στη Ρωσσία, φυσικά, και δε νομίζω να υπάρχουν αντιρρήσεις από τους λάτρεις των τραγουδιστριών με μεγάλο μπούστο και βαθύ ντεκολτέ (είχε κι από αυτές κάμποσες).

Η αυστραλέζα είχε καλή φωνή, μου άρεσε το Αυστριακό περισσότερο από το Γαλλικό.
Το φετεινό σύστημα έχει σασπένς. Αλλά δεν ξέρω αν έχει νόημα.

ΥΓ Για τον Πολωνό εγώ ειπα βαρόνος Μινχάουζεν, όχι κόμης Δράκουλας.
ΥΓ2 Ποιός ήταν ο Έλληνας παρουσιαστής και τί έλεγε περί Ελλάδας που δεν το καταλάβαμε;
 
Εγώ είμαι άμουσος, βέβαια, αλλά γιατί έχω την εντύπωση ότι το πολωνικό τραγούδι θύμιζε υπερβολικά έντονα κάτι παλιό;

Το Κυπριακό, θα έλεγα. Προς σύγκριση (ειδικά το ρεφρέν, στο 0:40 για το πρώτο και στο 1:00 για το δεύτερο):


 
Παρεμπιπτόνως, στην Γερμανία πάλι άκυρο έριξαν, κοινό και κριτές. Δεν ήταν τόσο κακό το τραγούδι, αλλά αυτήν την στιγμή η Ευρώπη μάλλον χωνεύει την Γερμανία λιγότερο κι απ' την Αγγλία. Μ' αρέσει που οι Άγγλοι ακόμη αναρωτιούνται γιατί πατώνουν κάθε χρονιά. Φέτος, λέει, στείλαμε επιτέλους άτομο που γεννήθηκε μετά το Γούντστοκ και πάλι πάτο πιάσαμε. Η μόνη τους ελπίδα είναι του χρόνου να φέρουν και την Αμερική στην Γιουροβίζιον (γι' αυτό έστειλαν εκεί τον Τίμπερλεϊκ, του οποίου το τραγούδι, παρεμπιπτόντως, ήταν χειρότερο από όλα τα κομμάτια της Γιουροβίζιον). Απ' ό,τι διάβασα αιτήθηκε συμμετοχή και η Κίνα, αλλά η EBU τελικά αρνήθηκε. Προβλέπω μετά την Αυστραλία πάντως να ακολουθήσουν ο Καναδάς και η Αμερική.
 

SBE

¥
Εγώ ήξερα ότι η EBU κοιτάζει να πουλήσει τα δικαιώματα για να γίνεται ο διαγωνισμός σε άλλες χώρες, οπότε δε νομίζω ότι θα είναι για πολύ η εισβολή των ξένων.

Για το ζήτημα Γερμανίας και ΗΒ που πατώνουν, το καλύτερο σχόλιο που διάβασα ήταν ότι τώρα θα βγει ο Μπόρις Τζόνσον και θα διαμαρτύρεται ότι πρέπει το ΗΒ να ψηφίσει Μπρέξιτ επειδή του πήραν την τελευτάια θεση οι Γερμανοί και ότι είναι απαράδεκτο, γιατι την πήραν τη θεση; Βάλαν την πετσέτα τους και την κράτησαν;

(για όσους δεν γνωρίζουν, στο ΗΒ επικρατεί η αντίληψη ότι στις διακοπές οι Γερμανοί ξυπνάνε απο τα άγρια χαράματα και πάνε και βάζουν τις πετσέτες τους στις καλύτερες ξαπλώστρες και τις πιάνουν όλη μέρα και δεν μπορεί να καθίσει άλλος εκεί).
 

SBE

¥
Άλλη σκέψη: βάρβαρο το νέο σύστημα, αλλά μήπως ήταν και μια ευκαιρία να πείσουν τους Αυστραλούς να φύγουν από μόνοι τους;
 
Νομίζω ότι ήταν μια ευκαιρία να αποδειχτεί ότι οι επιτροπές πρέπει να φύγουν. Η Αυστραλία είναι ευχάριστη προσθήκη. Εξάλλου στον διαγωνισμό παίρνουν πρακτικά μέρος τρεις ήπειροι. Ε, ας γίνουν τέσσερις, τι πειράζει;
 

nickel

Administrator
Staff member
Καλημέρα

Ένα από τα πιο απολαυστικά στοιχεία της διοργάνωσης είναι τα σχόλια, και λυπάμαι που δεν έχω χρόνο να τα παρακολουθήσω στα μίντια αλλά με αποζημίωσαν και τα λίγα εδώ — να 'στε καλά. Αποδεικνύεται, βέβαια, ότι υπάρχουν τόσες γνώμες όσες και μύτες (για να μην πω αφτιά).

Εμένα με κούρασε λίγο η υπερβολή στα φώτα και τα εφέ. Κατά τ’ άλλα, φωνάρες μπόλικες, υποφερτά τραγούδια πολλά, όμορφες παρουσίες, πλακίτσες, εκπλήξεις, ό,τι χρειάζονται αυτά τα θεάματα.

Μια δυσάρεστη γεύση: ο στόχος, όπως φαινόταν και από το φετινό σλόγκαν «Come together», είναι η αρμονία στις σχέσεις των λαών. Πώς έκαναν δεκτό ένα τραγούδι που αναπόφευκτα θα υποδαύλιζε την αντίθεση ανάμεσα σε δυο λαούς της διοργάνωσης; Του χρόνου οι δικοί μας Πόντιοι θα στείλουν τραγούδι για τη γενοκτονία;
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Δεν ήταν η μόνη περίπτωση για προσπάθεια πολιτικής εκμετάλλευσης (η κρίσιμη φωτογραφία είναι η τρίτη στο άρθρο).


Η Μπιγιονσέ της Αρμενίας...
Η Μπριζίτ Μπαρντό τσέπης της Αυστρίας (δικό μου αυτό)...

κλπ κλπ

Μου θυμίζει αθλητικές εφημερίδες την εποχή των μεταγραφών: Ο Μέσι των φτωχών, ο Κρόιφ του Αζερμπαϊτζάν κλπ κλπ.
 
Καλημέρα

Ένα από τα πιο απολαυστικά στοιχεία της διοργάνωσης είναι τα σχόλια, και λυπάμαι που δεν έχω χρόνο να τα παρακολουθήσω στα μίντια αλλά με αποζημίωσαν και τα λίγα εδώ — να 'στε καλά. Αποδεικνύεται, βέβαια, ότι υπάρχουν τόσες γνώμες όσες και μύτες (για να μην πω αφτιά).

Εμένα με κούρασε λίγο η υπερβολή στα φώτα και τα εφέ. Κατά τ’ άλλα, φωνάρες μπόλικες, υποφερτά τραγούδια πολλά, όμορφες παρουσίες, πλακίτσες, εκπλήξεις, ό,τι χρειάζονται αυτά τα θεάματα.

Μια δυσάρεστη γεύση: ο στόχος, όπως φαινόταν και από το φετινό σλόγκαν «Come together», είναι η αρμονία στις σχέσεις των λαών. Πώς έκαναν δεκτό ένα τραγούδι που αναπόφευκτα θα υποδαύλιζε την αντίθεση ανάμεσα σε δυο λαούς της διοργάνωσης; Του χρόνου οι δικοί μας Πόντιοι θα στείλουν τραγούδι για τη γενοκτονία;

Κι εμένα με ενόχλησαν τα δισεκατομμύρια αστεράκια. Ανακάλυψαν αυτήν την φοβερή τεχνολογία μετά από 40 χρόνια και είπαν να την εκμεταλλευτούν; Άσε αυτό με τις λέξεις από τους στίχους που εμφανίζονταν από πίσω και ο κόσμος ζητωκραύγαζε. Σε ποια δεκαετία ζούνε οι γιουροβιζιονιστές, επιτέλους;

Όσο γι' αυτό με την Ουκρανία, η Ρωσία έκανε ένσταση για το τραγούδι αλλά απορρίφθηκε.
 
Top