Δηλαδή εδώ και μήνες (τουλάχιστον) η Magenta ουσιαστικά δεν υφίσταται ως εταιρεία, δέχεται χρήματα για προϊόντα τα οποία δεν παραδίδει ποτέ, και δεν έχει βουίξει ο (μεταφραστικός) κόσμος;
Πληροφοριακά:
Αγόρασα χτες διαδικτυακά το Αγγλοελληνικό & Ελληνοαγγλικό λεξικό ΜΑΤΖΕΝΤΑ ΧΡΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ 10. Μετά από λίγες ώρες, παίρνω μέιλ με τους κωδικούς για ενεργοποίηση μέσω διαδικτύου και μέσω τηλεφώνου, μόνο που τα σχετικά πεδία είναι κενά (βλ. συνημμένο). Πριν από λίγο, παίρνω τηλέφωνο στους δύο αριθμούς που αναφέρονται στα στοιχεία επικοινωνίας στο μέιλ, αλλά βγαίνει μήνυμα ότι οι συγκεκριμένοι αριθμοί δεν υπάρχουν. Κάλεσα και τον αριθμό φαξ μπας και, αλλά το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο. Δεν μου έμενε παρά να απαντήσω στο μέιλ (sales@magenta.gr), με κοινοποίηση στο info@magenta.gr (ο σύνδεσμος «επικοινωνήστε μαζί μας» που περιλαμβάνεται στο μέιλ οδηγεί σε φόρμα επικοινωνίας). Ομολογώ ότι έχω ξενερώσει, αφενός γιατί χρειάζομαι το λεξικό άμεσα και αφετέρου γιατί θεωρώ αδιανόητο να δίνονται λάθος στοιχεία επικοινωνίας.
View attachment 5215
> θεωρώ αδιανόητο να δίνονται λάθος στοιχεία επικοινωνίας.
Λάθος στοιχεία επικοινωνίας είναι οι δύο αριθμοί τηλεφώνου (συν το φαξ) που αναγράφονταν στο αρχικό μέιλ σας με τους κωδικούς και οι οποίοι αριθμοί δεν ισχύουν. Προτίμησα να χρησιμοποιήσω αντί για email τηλέφωνο για πιο «απευθείας» επικοινωνία. Όσο για τη φόρμα και το email, η απάντηση σε αυτά ήρθε μετά από περισσότερες από 48 ώρες, και μάλιστα μετά τη μεσολάβηση κοινών γνωστών. Άλλωστε, είδαμε ότι άλλοι χρήστες δεν πήραν ποτέ απάντηση μέσω φόρμας και email.Ποια είναι λάθος στοιχεία επικοινωνίας;
Στη σελίδα με τη φόρμα επικοινωνίας στο magenta.gr, υπάρχει και η φόρμα και το email εάν επιθυμείτε απευθείας επικοινωνία.
Το γεγονός ότιΗ διάθεση των λογισμικών ΜΑΤΖΕΝΤΑ γίνεται κανονικά, με πλήρη υποστήριξη, κύρια μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας.