Πριν από πάρα πολλά χρόνια, γύρω στο 1980, είδα την πρώτη δημοσκόπηση στην οποία το κοινό έλεγε ότι πιο εμπνευσμένες / καλοφτιαγμένες είναι οι διαφημίσεις από σίριαλ, ταινίες κ.λπ. Είναι μια άδικη σύγκριση, γιατί τα μέσα (χρήματα, ταλέντο, χρόνος) που αφιερώνονται στα 20, 30, 40 δευτερόλεπτα μιας διαφήμισης, που στηρίζεται σε ένα εύρημα, είναι δυσανάλογα προς τα μέσα που αφιερώνονται σε άλλες μορφές τέχνης. Πάντως πολλοί κινηματογραφιστές που ξεκίνησαν από τη διαφήμιση και μετέφεραν τις αρχές της στον κινηματογράφο, έδωσαν εντυπωσιακές δουλειές. Δεν ξέρω τι φταίει εδώ και χωλαίνουμε τόσο πολύ στα σενάρια, ακόμα και σε υπερπαραγωγές σαν το Ελ Γκρέκο ή τις Νύφες. Η πολλή ομφαλοσκόπηση, ίσως.