Πολύ ωραίο. Όμως οι χάρτες χαμηλής ανάλυσης, με χρώματα που εύκολα μπερδεύονται, χωρίς συμπαράθεση αριθμητικών στοιχείων για άμεση σύγκριση, προσφέρονται για μια πολύ θολή αντίληψη αυτών των πραγμάτων. Δείτε, π.χ., τις ενότητες 15 και 16.
Χάρτης (γενεαλογικό δέντρο) της ελληνικής αριστεράς: http://www.leninology.co.uk/2015/02/map-of-greek-radical-left.html
Τελικά πλέον λειτουργούν στη Λεπτοκαρυά οι πλευρικοί και σε άνοδο και σε κάθοδο, και η παράκαμψη υπό κανονικές συνθήκες δεν συμφέρει πια καθότι μειώθηκε το τίμημα στον μετωπικό.Τελικά κάτι φαίνεται ήξερα κι έγραφα «σταθμός εσόδου» τότε, daeman, καθότι πλέον λειτουργεί κανονικά με 1,80€. Βέβαια το όφελος, λόγω της μηδενικής επιβάρυνσης σε χρόνο, απόσταση και λοιπά τραβάγκελα, παραμένει ανταποδοτικό (=1,30€). Κορυφαίο όφελος είπαμε συνεχίζει να είναι αυτό από τη διαφορά μετωπικού-πλευρικού σταθμού στη Θήβα (=1,55€).