Το ερώτημα γεννιέται από αυτό το νήμα.
Κάνουμε έρευνα για να βρούμε ένα σωστό μετάφρασμα και ανακαλύπτουμε λάθη του πρωτοτύπου.
(α) Το διορθώνουμε και το κάνουμε γαργάρα;
(β) Το αφήνουμε αδιόρθωτο και κοιτάμε τη δουλειά μας;
(γ) Το αφήνουμε αδιόρθωτο και εκθέτουμε το συγγραφέα σε υποσημείωση;
(δ) Συνεννοούμαστε με τον/τη συγγραφέα (αν ζει και επιτρέπει την επικοινωνία) και, αν δεν ανταποκριθεί, επανερχόμαστε στο (α), (β), (γ);
Κάνουμε έρευνα για να βρούμε ένα σωστό μετάφρασμα και ανακαλύπτουμε λάθη του πρωτοτύπου.
(α) Το διορθώνουμε και το κάνουμε γαργάρα;
(β) Το αφήνουμε αδιόρθωτο και κοιτάμε τη δουλειά μας;
(γ) Το αφήνουμε αδιόρθωτο και εκθέτουμε το συγγραφέα σε υποσημείωση;
(δ) Συνεννοούμαστε με τον/τη συγγραφέα (αν ζει και επιτρέπει την επικοινωνία) και, αν δεν ανταποκριθεί, επανερχόμαστε στο (α), (β), (γ);