Να απαντήσω με τα λόγια σου (περίπου): Δηλαδή θέλεις να πεις ότι τα θέματα που συζητούν οι G20, το ΔΝΤ ή ο ΣΕΒ είναι πώς θα υπερασπιστούν τα συμφέροντα των εργατών; Ή μήπως μαζεύονται για να παίξουν πρέφα; Σε κάθε περίπτωση, ποιος πιστεύεις ότι είναι ο λόγος ύπαρξης αυτών των οργάνων;
Εδώ και χρόνια είναι μέλος της Τριμερούς Επιτροπής (Trilateral Commission) που «φτιάχνει» παγκόσμιους ηγέτες, προκειμένου να προστατεύσει τα συμφέροντα του καπιταλισμού, τώρα με όρους παγκοσμιοποίησης.
Προφανώς η Trilateral στην αναμπουμπούλα χαίρεται και «επεμβαίνει».
της Τριμερούς, αυτού του κλειστού προπυργίου του καπιταλισμού
της Τριμερούς, που δεν είναι κοσμική, όπως η λέσχη Bilderberg
της Τριμερούς, που συστήθηκε το 1973 από επίλεκτους του συστήματος, με στόχο να προετοιμάσει πολιτικές και ηγέτες για την παγκοσμιοποίηση που θα σφράγιζαν ιδιώτες
να διαδραματίζουν τους ρόλους που τους αναλογούν για το συντονισμό των κέντρων πολιτικής, νομισματικής και διανοητικής ισχύος
Δεν ξέρω, αυτό συζητήστε το μεταξύ σας. Εγώ έκανα μια απόπειρα: είπα ότι όταν θεωρείς τον καπιταλισμό φυσικό φαινόμενο που αναπαράγεται από μόνο του, δεν μπορείς να δεχτείς ότι μπορεί να οργανώνεται σε θεσμούς, επίσημους ή ανεπίσημους.Ανεφ, αν δεν πρόκειται για συνωμοσιολογία, τότε γιατί τουλάχιστον δύο καταλάβαμε ότι αυτό λέει το άρθρο;
Όχι περισσότερο απ' το να πεις πως ο τάδε υπουργός επεμβαίνει και διορίζει τους δικούς του. Μπορεί όμως να είναι ή να μην είναι ψέμα. Μπορεί τίποτα απ' όσα κάνει η οργάνωση να μην μπορεί να ερμηνευτεί ως πολιτική παρέμβαση. Εκεί πρέπει να γνωρίζουμε τι ακριβώς κάνει η οργάνωση και όχι βέβαια μόνο τους διακηρυγμένους στόχους της. Η αποστολή του ΝΑΤΟ π.χ. είναι η διασφάλιση της ειρήνης και της ασφάλειας στον κόσμο. Ναι, αλλά υπάρχει και η έρμη η πραγματικότητα που λέει άλλα.Για να πάρουμε μερικές φράσεις από το κείμενο. Τα πλάγια δικά μου, φυσικά.
Επεμβαίνει επιβάλλοντας τους δικούς της ανθρώπους; κι αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία, ε;
Δεν βλέπω πώς οι παρομοιώσεις σχετίζονται με τη συνωμοσιολογία, αν έχεις κάπου να παραπέμψεις θα με υποχρέωνες.Πετάμε και την παρομοίωση, όχι, δεν είναι σαν αυτούς τους σαχλούς κοσμικούς, είναι the real thing.
Δεν το θεωρώ επαρκές επιχείρημα.κλπ κλπ κλπ
Συγχαρητήρια. Για να διευκρινίσω πάντως, δεν με ενδιαφέρει η ίδια η οργάνωση ούτε το αν είναι ή δεν είναι μέλος ο Παπαδήμος. Με ενδιαφέρει όμως να καταλάβω τι εννοείτε εσείς με τον όρο συνωμοσιολογία. Αυτός είναι και ο λόγος που συνεχίζω να απαντάω. Αλλιώς, το θέμα είναι κτγμ ασήμαντο.Και παρεμπιπτόντως, το καταστατικό τους απαγορεύει να είναι μέλη όσοι έχουν δημόσιο αξίωμα, οπότε τέρμα ο Παπαδήμος.
Μπα, πολλοί ελπίζουμε να καταρρεύσει με ένα μεγαλειώδες μπααααμ...:inno:
Αγαπητή anef,
Η συζήτηση γίνεται ανιαρή καθώς επιμένεις να απαντάς, όπως είναι δικαίωμά σου, σε αυτά που νομίζεις ότι είναι τα αδύνατα σημεία της επιχειρηματολογίας των άλλων και προσπερνάς επιδεικτικά, όπως επίσης είναι δικαίωμά σου, όσα δεν θέλεις να αγγίξεις. Αυτά είναι θεμιτά, κατανοητά και αποδεκτά. Το απαράδεκτο είναι η προσπάθειά σου να βάλεις στα γραπτά μου (και της SBE, νομίζω, αλλά μεγάλο κορίτσι με τη δική της οπτική είναι, μπορεί να απαντήσει μόνη της) ως αρχική και αμετακίνητη και θεμελιώδη θέση κάτι που εγώ δεν είπα και δεν έγραψα και δεν αποδέχτηκα ποτέ μου, δηλαδή ότι ο καπιταλισμός είναι φυσικό φαινόμενο.
Πραγματικά δεν ξέρω γιατί μου τα λες αυτά. Σε τι απειλούνται οι απόψεις σου από το γεγονός ότι τις αμφισβητώ; Εκτός αν απλώς θέλεις να καταλήξεις στο συμπέρασμα ότι είναι αφελείς οι δικές μου.Οι απόψεις μου είναι κατασταλαγμένες και οι εποχές μου στα αμφιθέατρα με τα εύκολα διλήμματα έχουν περάσει εδώ και δεκαετίες και δεν πρόκειται να μπω σε μανιχαϊστικές αναζητήσεις και σε αφελή δίπολα καπιταλισμός [ποιας απόχρωσης;] -- σοσιαλισμός [ποιας απόχρωσης;].
Θα απαντήσω μόνο στο ερώτημα που επαναλαμβάνεις περί συνωμοσιολογίας και, ειλικρινά, μου φαίνεται πολύ απογοητευτικό σε σχέση με την πολιτική κατάρτιση και ανάλυση που συνήθως παρουσιάζεις εδώ.
Η δήθεν είδηση που δήθεν αποκαλύπτει κάτι αυτονόητο, δηλαδή ότι υπάρχουν συλλογικά όργανα (στον καπιταλισμό, όπως λες εσύ, σε όλους τους -ισμούς, όπως λέω εγώ) που ασχολούνται με τη μελέτη και την προώθηση των απόψεών τους, λειτουργεί στο θυμικό σαν αποκάλυψη κάποιου οιονεί κρυφού, μυστικού πράγματος: «Ποιος ξέρει τι λένε και τι κάνουν αυτοί εκεί μέσα...»
ποιος ξέρει τι συμβαίνει πίσω από κλειστές πόρτες στις G20 συναντήσεις