filikoutounia
New member
είναι πολύ νωρίς σε πρώτο επίπεδο εκμάθησης να μαθαίνουμε σε ξενόγλωσσους το φαινόμενο αυτό ;
Είναι βέβαια η ομάδα αυτή πάνω από 30 χρ. με διαφορετικά επαγγέλματα, ένας απ΄αυτούς είναι και δημοσιογράφος. Δεν πρέπει να μαθαίνει "καλά" τη γλώσσα;
για παράδειγμα όταν τους μαθαίνω το όνομά μου κρατιέμαι να μην βάλω τον δεύτερο τόνο .
Τώρα που θα μάθουν και τον πληθυντικό οσονούπω;;; :) τα τετράδιά μας, τα ονόματά μας, οι μαθήτριές μας...
Στο βιβλίο του Μπαμπινιώτη Ελληνικά για ξένους, έχει τον δεύτερο τόνο ενώ στο επικοινωνήστε ελληνικά Ι το αποφεύγει.
Θέλω να πω... όταν πρόκειται για ενήλικες που μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα, δεν πρέπει να τη μαθαίνουν λεπτομερώς ή επειδή είναι η πρώτη τους επαφή με τη γλώσσα, καλύτερα αργά και μετα σ'ενα δεύτερο επίπεδο μαθαίνουν τις λεπτομέρειες αυτές ;
Είναι βέβαια η ομάδα αυτή πάνω από 30 χρ. με διαφορετικά επαγγέλματα, ένας απ΄αυτούς είναι και δημοσιογράφος. Δεν πρέπει να μαθαίνει "καλά" τη γλώσσα;
για παράδειγμα όταν τους μαθαίνω το όνομά μου κρατιέμαι να μην βάλω τον δεύτερο τόνο .
Τώρα που θα μάθουν και τον πληθυντικό οσονούπω;;; :) τα τετράδιά μας, τα ονόματά μας, οι μαθήτριές μας...
Στο βιβλίο του Μπαμπινιώτη Ελληνικά για ξένους, έχει τον δεύτερο τόνο ενώ στο επικοινωνήστε ελληνικά Ι το αποφεύγει.
Θέλω να πω... όταν πρόκειται για ενήλικες που μαθαίνουν μια ξένη γλώσσα, δεν πρέπει να τη μαθαίνουν λεπτομερώς ή επειδή είναι η πρώτη τους επαφή με τη γλώσσα, καλύτερα αργά και μετα σ'ενα δεύτερο επίπεδο μαθαίνουν τις λεπτομέρειες αυτές ;