Η ουσία είναι φυσικά αυτή που λέει η anef, αλλά γιατί θα ήταν ηθικά obnoxious ο Θεός αν τιμωρούσε κάποιον τρίτο; Υποθέτω ότι προκύπτει από το συγκείμενο βέβαια, αλλά ο Θεός (της Παλαιάς Διαθήκης, τουλάχιστο) δεν δίσταζε να τιμωρεί αυτούς που έπρεπε να τιμωρήσει... (Ναι, ξέρω, να πάρω το βιβλίο να το διαβάσω...)
Προσέξτε τη μικρή διαφορά (σε αντίθεση με την ανάλυση που δίνει ο φίλος Πόντιος): Δεν λέει God was not punishing a third party αλλά as a third party.
Μήπως, σκέφτομαι, έχει την εξής έννοια: όχι ότι ο Θεός δεν τιμωρούσε κάποιον ξένο αλλά ότι ο Θεός δεν ήταν ο κάποιος ξένος που τιμωρούσε (και αυτό θα ήταν ηθικά απαράδεκτο) κλπ.