View Poll Results: Θα χρησιμοποιούσατε στη δουλειά σας έναν νεολογισμό σαν το "ηλεμήνυμα";

Voters
38. You may not vote on this poll
  • Ναι

8 21.05%
  • Όχι

9 23.68%
  • Τον έχω ήδη χρησιμοποιήσει

9 23.68%
  • Θα περιμένω πρώτα να καθιερωθεί και μετά.

12 31.58%
Page 1 of 4 1 2 3 4 LastLast
Results 1 to 10 of 35

Thread: Θα χρησιμοποιούσατε στη δουλειά σας έναν νεολογισμό σαν το "ηλεμήνυμα";

Senior Member Ambrose's Avatar

Θα χρησιμοποιούσατε στη δουλειά σας έναν νεολογισμό σαν το "ηλεμήνυμα";

Με αφορμή το ηλεμήνυμα, αναρωτήθηκα οι περισσότεροι επαγγελματίες μεταφραστές πόσο ανοιχτοί είναι στην καινοτομία και πόσο γρήγορα και εύκολα θα υιοθετούσαν έναν νεολογισμό.
    Spiritus ubi vult spirat

Senior Member Farofylakas's Avatar
    Είμαι καθηγητής Πληροφορικής. Ήδη όταν το θέμα μας είναι το διαδίκτυο, εξηγώ στην τάξη πως για συντομία αντί για "μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου" θα λέω ηλεμήνυμα κι αντί για "ηλεκτρονικό ταχυδρομείο" ηλεταχυδρομείο.

Αυτό το κάνω όχι απαραίτητα για να περάσω με το ζόρι τον νεολογισμό στους μαθητές αλλά για να απεγκλωβίσω τον εαυτό μου από τα μακρινάρια όπως αντίστοιχα αντί για τρία ντάμπλγιου λέω το πολύ πιο εύκολο βεβεβέ.

Βέβαια πάντοτε εξηγώ πρώτα στους μαθητές τις ορολογίες ώστε να μπορούν να με παρακολουθήσουν.
    ..."κατέβασε το παντελόνι σου, άθλιε, του λέω, δείξε μου τον αφαλό σου", και πράγματι ήταν εκείνο το κάθαρμα, ο πρωτόπλαστος...
    -- Τάσος Λειβαδίτης

HandyMod drsiebenmal's Avatar
    Καλημέρα. Καλή ιδέα για σφυγμομέτρηση!

Δυστυχώς ψήφισα όχι επειδή η δουλειά μου συνοδεύεται από δεσμευτικά γλωσσικά πρότυπα (κι εδώ θα με διευκόλυνε μια διατύπωση της ερώτησης ως Θα χρησιμοποιούσατε στη δουλειά σας «αν επιτρέπεται /αν μπορείτε» έναν νεολογισμό σαν το "ηλεμήνυμα");

Και αυτό επειδή δεν είμαι μόνο υπέρ της χρήσης αλλά και υπέρ της ανακάλυψης, διατύπωσης, καλλιέργειας κλπ νεολογισμών. Δεν αποφασίζω όμως μόνος μου, πρέπει να το κουβεντιάζω...

Quote Originally Posted by Farofylakas View Post