Τώρα που πιάσαμε τα μαρκετίστικα (μπλιαχχ), έχω στο κείμενό μου ένα καταπληκτικό 1-2-1 activities (context: προωθητικές ενέργειες μιας μάρκας τσιγάρων), το οποίο μάλλον είναι one-to-one activities. Ξέρετε τώρα: εξατομικευμένη προσέγγιση, το οποίον και σημαίνει σε πλησιάζουν κάτι όμορφες κοπελίτσες ντυμένες όλες στα μωβ (ή στα κόκκινα, ή στα μαύρα, δεν θα χαλάσουμε εδώ τις καρδιές μας) και σε πιάνουνε στο πιτσι-πιτσι για να δοκιμάσεις το νέο σιγαρέττο-πουράκι-ξερωγωτι.
Πώς το λέμε το ρημάδι αυτό στα ελληνικά; Δραστηριότητες / προωθητικές ενέργειες one-to-one (ένας προς έναν;; εξατομικευμένες;; πάνω-πόδι-κάτω-πόδι-τίνος-ειν'-το-πάνω-πάνω-ενέργειες ;;) έχω βάλει εγώ και ο Θεός βοηθός.
Εδιτ: Αν είναι όντως 1-2-1, κράξτε με, γιατί εγώ το μόνο 1-2 που ξέρω είναι στο ποδόσφαιρο :)
Πώς το λέμε το ρημάδι αυτό στα ελληνικά; Δραστηριότητες / προωθητικές ενέργειες one-to-one (ένας προς έναν;; εξατομικευμένες;; πάνω-πόδι-κάτω-πόδι-τίνος-ειν'-το-πάνω-πάνω-ενέργειες ;;) έχω βάλει εγώ και ο Θεός βοηθός.
Εδιτ: Αν είναι όντως 1-2-1, κράξτε με, γιατί εγώ το μόνο 1-2 που ξέρω είναι στο ποδόσφαιρο :)