metafrasi banner

grid (photovoltaic systems)

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους λεξιλόγους! Ελπίζω να περάσατε όμορφα με τους αγαπημένους σας, να φάγατε (γκουχ) να ήπιατε (γκουχ γκουχ) και να ξεκουραστήκατε. Ναι;
Τα κεφάλια μέσα λοιπόν, φυγόπονοι!! (Αγαπημένη λέξη καθηγήτριάς μου στο λύκειο)

Σε σύμβαση παροχής υπηρεσιών συντήρησης και επισκευών εταιρείας που δραστηριοποιείται στα φωτοβολταϊκά, έχω την εξής φράση:

With respect to the below-listed photovoltaic system with central inverters for grid-feed-in during grid-parallel operation, the Contractor agrees to provide maintenance and servicing pursuant to the terms of the Agreement [...]

Επειδή στα τεχνικά είμαι τελείως άσχετη, το μόνο που έχω βρει μετά από ψάξιμο, είναι ότι το inverter είναι αντιστροφέας (ορισμένα αποτελέσματα δίνουν και μετατροπέας, αλλά ο ιστότοπος του ομίλου στον οποίο ανήκει η εταιρεία στα ελληνικά δίνει αντιστροφέας, ενώ για grid δεν βλέπω τίποτα).

Μπορεί να βοηθήσει κάποιος; Θα σας είμαι υπόχρεη! :)

Alexandra

Super Moderator
Staff member
Το grid απ' ό,τι ξέρω λέγεται πλέγμα και δίκτυο. Στη συγκεκριμένη πρόταση θα το έβλεπα δίκτυο.

Χρόνια πολλά κι από μένα!

Προσθήκη: Δηλαδή, καταλαβαίνω ότι μιλάει για ένα φωτοβολταϊκό σύστημα με κεντρικούς αντιστροφείς/μετατροπείς για τροφοδοσία του δικτύου στη διάρκεια της λειτουργίας παράλληλα στο δίκτυο. Δεν ξέρω αν βγάζει νόημα αυτό, πάντως, πρέπει να έρθουν οι ηλεκτρομηχανολόγοι μας.

Νομίζω ότι έχεις δίκιο, Αλεξάνδρα!

Εδώ:

σελ.31: μικτά φωτοβολταϊκά συστήματα (δηλ. όχι αυτόνομα, με άλλα λόγια αυτά που λειτουργούν παράλληλα με το δίκτυο ηλεκτροδότησης): grid back-up και grid interactive

Αντιστροφείς- Inverter για φωτοβολταϊκά συστήματα

και εδώ: