bernardina
Moderator
Τι θα συνέβαινε αν υπήρχαν social media στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο;
Έρωτας και πόλεμος σε μια αιματοκυλισμένη περίοδο της ανθρωπότητας. Πόσο διαφορετική θα ήταν η Ιστορία, αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν μπει στις ζωές των ανθρώπων στις αρχές του 20ού αιώνα; Σε μια ευφάνταστη απόπειρα να απαντηθεί το ερώτημα, η διαδραστική καμπάνια «Facebook 1914» του Museum Of The Great War στη Γαλλία υλοποίησε ένα εντυπωσιακό εγχείρημα.
Δημιουργώντας το προφίλ ενός Γάλλου νεαρού της εποχής, ονόματι Leon Vivien, αφηγείται τη μεγάλη σφαγή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσα από status updates, φωτογραφικό υλικό και σχόλια. Έχοντας «τρέξει» τη σελίδα για δέκα μήνες, το «Facebook 1914» κατάφερε να παρουσιάσει δεκάδες μουσειακά εκθέματα με ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικά τρόπο. Χάρη στην αλληλεπίδρασή του πέτυχε να αυξήσει την επισκεψιμότητα του μουσείου κατά 45% και ταυτόχρονα προσέλκυσε κέρδη 3 εκατομμυρίων ευρώ. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί παρακάτω.
ΠΗΓΗ
Κι εδώ το εκπληκτικό προφίλ στο φέισμπουκ
Έρωτας και πόλεμος σε μια αιματοκυλισμένη περίοδο της ανθρωπότητας. Πόσο διαφορετική θα ήταν η Ιστορία, αν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είχαν μπει στις ζωές των ανθρώπων στις αρχές του 20ού αιώνα; Σε μια ευφάνταστη απόπειρα να απαντηθεί το ερώτημα, η διαδραστική καμπάνια «Facebook 1914» του Museum Of The Great War στη Γαλλία υλοποίησε ένα εντυπωσιακό εγχείρημα.
Δημιουργώντας το προφίλ ενός Γάλλου νεαρού της εποχής, ονόματι Leon Vivien, αφηγείται τη μεγάλη σφαγή του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου μέσα από status updates, φωτογραφικό υλικό και σχόλια. Έχοντας «τρέξει» τη σελίδα για δέκα μήνες, το «Facebook 1914» κατάφερε να παρουσιάσει δεκάδες μουσειακά εκθέματα με ένα πρωτότυπο εκπαιδευτικά τρόπο. Χάρη στην αλληλεπίδρασή του πέτυχε να αυξήσει την επισκεψιμότητα του μουσείου κατά 45% και ταυτόχρονα προσέλκυσε κέρδη 3 εκατομμυρίων ευρώ. Μπορείτε να καταλάβετε γιατί παρακάτω.
ΠΗΓΗ
Κι εδώ το εκπληκτικό προφίλ στο φέισμπουκ