Καλησπέρα!
Creating Shared Value (CSV): έτσι, όλο μαζί, με παρενθεσούλα και κεφαλαία. Είναι σχετικά καινούρια έννοια που συνδέεται με την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Απ' ό,τι βλέπω στη wikipedia, υποτίθεται ότι αποτελεί εξέλιξη της ΕΚΕ.
Corporate social responsibility (CSR) differs from Creating Shared Value, although they share the same ground of "doing well by doing good". Mark Kramer, the co-writer of Harvard Business Review article on Creating Shared Value, states in his "Creating Shared Value" blog that the major difference is CSR is about responsibility, whereas CSV is about creating value. Whether it is an extended "new form of CSR" or "shared value", CSV is fundamentally different from the CSR activities of the past.
Rather, CSV is a transition and expansion from the concept of CSR. Business responsibility has evolved from Traditional CSR 1.0 (Stages: Defensive, Charitable, Promotional and Strategic), Transformative CSR 2.0 and to CSR 3.0 what is similar to CSV. Such development of stages by redefining CSR has laid theoretical foundations for companies and society to sustainably and communally overcome societal issues. As capitalism matures, it is companies’ duties to break itself out of the traditional CSR by realizing its limitations and try to restructure and pursue new market strategies that value both economic and societal development.
CSV concept supersedes CSR for it is a way for corporations to sustain in the competitive capitalistic market. Whereas CSR focuses on reputation with placing value in doing good by societal pressure, it generates both economic and societal benefits relative to cost in real competition of maximizing the profits. Instead of being pushed by external factors, CSV is internally generated not confined to financial budget as CSR is. With the advent of CSV and following strong worldwide advocacy for it, companies started to overthink about their vision for their sustainable growth.[10
Στα ελληνικά ή χρησιμοποιείται αμετάφραστο (κι όμως...)
Βλέπε εδώ:
Ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση λοιπόν όταν έπεσε στα χέρια μου τμήμα της σχετικά πιο πρόσφατης αρθρογραφίας του Michael Porter. Και διαπίστωσα ότι o κορυφαίος μελετητής και παραγωγός σκέψης των ‘90s σε θέματα εταιρικής στρατηγικής έχει πλέον αναγάγει σε κεντρικό στοιχείο της σκέψης του το «Creating Shared Value». Ο καθηγητής του Harvard ορίζει ως Shared Value τις «εταιρικές πολιτικές και πρακτικές που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης προωθώντας ταυτόχρονα τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες στις κοινότητες στις οποίες λειτουργεί». Επειδή πιστεύει ότι η επιχειρηματική επιτυχία και η κοινωνική ευημερία είναι απόλυτα αλληλοεξαρτώμενες, κηρύττει ότι το CSV θα παράσχει τους καταλύτες για την νέα παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και τα επόμενα κύματα καινοτομίας και παραγωγικότητας -σε σημείο, μάλιστα, που αναδιαμορφώνει αντίστοιχα το αγαπημένο του «Value Chain».
Η μόνη απόδοση που έχω δει στα ελληνικά είναι "δημιουργία αμοιβαίου οφέλους"
βλέπε, πχ. από το ΈΘΝΟΣ
Τα τελευταία χρόνια, έχει πλέον εδραιωθεί η κουλτούρα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης(ΕΚΕ). Γεννάται όμως μία καινούργια θεωρία η οποία έρχεται να αμφισβητήσει την αποτελεσματικότητα της ΕΚΕ – τόσο όσον αφορά τα κέρδη του επιχειρηματικού κόσμου όσο και τα απτά οφέλη για την κοινωνία, σύμφωνα με την οποίαν η μόνη τακτική που θα πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις σήμερα για γόνιμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στους τομείς αυτούς εδράζεται στην δημιουργία αμοιβαίου οφέλους (Creating Shared Value – CSV).
και σε σελίδα της Νεστλέ
Τι λέτε; Το έχετε ξανασυναντήσει; Έχετε δει διαφορετικές αποδόσεις;
Ευχαριστώ!
Creating Shared Value (CSV): έτσι, όλο μαζί, με παρενθεσούλα και κεφαλαία. Είναι σχετικά καινούρια έννοια που συνδέεται με την εταιρική κοινωνική ευθύνη.
Απ' ό,τι βλέπω στη wikipedia, υποτίθεται ότι αποτελεί εξέλιξη της ΕΚΕ.
Corporate social responsibility (CSR) differs from Creating Shared Value, although they share the same ground of "doing well by doing good". Mark Kramer, the co-writer of Harvard Business Review article on Creating Shared Value, states in his "Creating Shared Value" blog that the major difference is CSR is about responsibility, whereas CSV is about creating value. Whether it is an extended "new form of CSR" or "shared value", CSV is fundamentally different from the CSR activities of the past.
Rather, CSV is a transition and expansion from the concept of CSR. Business responsibility has evolved from Traditional CSR 1.0 (Stages: Defensive, Charitable, Promotional and Strategic), Transformative CSR 2.0 and to CSR 3.0 what is similar to CSV. Such development of stages by redefining CSR has laid theoretical foundations for companies and society to sustainably and communally overcome societal issues. As capitalism matures, it is companies’ duties to break itself out of the traditional CSR by realizing its limitations and try to restructure and pursue new market strategies that value both economic and societal development.
CSV concept supersedes CSR for it is a way for corporations to sustain in the competitive capitalistic market. Whereas CSR focuses on reputation with placing value in doing good by societal pressure, it generates both economic and societal benefits relative to cost in real competition of maximizing the profits. Instead of being pushed by external factors, CSV is internally generated not confined to financial budget as CSR is. With the advent of CSV and following strong worldwide advocacy for it, companies started to overthink about their vision for their sustainable growth.[10
Στα ελληνικά ή χρησιμοποιείται αμετάφραστο (κι όμως...)
Βλέπε εδώ:
Ένιωσα μεγάλη ικανοποίηση λοιπόν όταν έπεσε στα χέρια μου τμήμα της σχετικά πιο πρόσφατης αρθρογραφίας του Michael Porter. Και διαπίστωσα ότι o κορυφαίος μελετητής και παραγωγός σκέψης των ‘90s σε θέματα εταιρικής στρατηγικής έχει πλέον αναγάγει σε κεντρικό στοιχείο της σκέψης του το «Creating Shared Value». Ο καθηγητής του Harvard ορίζει ως Shared Value τις «εταιρικές πολιτικές και πρακτικές που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης προωθώντας ταυτόχρονα τις οικονομικές και κοινωνικές συνθήκες στις κοινότητες στις οποίες λειτουργεί». Επειδή πιστεύει ότι η επιχειρηματική επιτυχία και η κοινωνική ευημερία είναι απόλυτα αλληλοεξαρτώμενες, κηρύττει ότι το CSV θα παράσχει τους καταλύτες για την νέα παγκόσμια οικονομική ανάπτυξη και τα επόμενα κύματα καινοτομίας και παραγωγικότητας -σε σημείο, μάλιστα, που αναδιαμορφώνει αντίστοιχα το αγαπημένο του «Value Chain».
Η μόνη απόδοση που έχω δει στα ελληνικά είναι "δημιουργία αμοιβαίου οφέλους"
βλέπε, πχ. από το ΈΘΝΟΣ
Τα τελευταία χρόνια, έχει πλέον εδραιωθεί η κουλτούρα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης(ΕΚΕ). Γεννάται όμως μία καινούργια θεωρία η οποία έρχεται να αμφισβητήσει την αποτελεσματικότητα της ΕΚΕ – τόσο όσον αφορά τα κέρδη του επιχειρηματικού κόσμου όσο και τα απτά οφέλη για την κοινωνία, σύμφωνα με την οποίαν η μόνη τακτική που θα πρέπει να ακολουθούν οι επιχειρήσεις σήμερα για γόνιμα και μακροπρόθεσμα αποτελέσματα στους τομείς αυτούς εδράζεται στην δημιουργία αμοιβαίου οφέλους (Creating Shared Value – CSV).
και σε σελίδα της Νεστλέ
Τι λέτε; Το έχετε ξανασυναντήσει; Έχετε δει διαφορετικές αποδόσεις;
Ευχαριστώ!