Σεντίνα είναι αφενός μεν ο υδροσυλλέκτης τού πλοίου, αφετέρου δε το κατώτατο εσωτερικό τμήμα των υφάλων ενός πλοίου — αγγλιστί bilge. Αυτό είναι γνωστό τοις πάσι· ο λόγος που θέλησα να γράψω αυτό το σημείωμα είναι επειδή διαπίστωσα ότι η λ. σεντίνα χρησιμοποιείται (προφανώς μετωνυμικά) για να δηλώσει και την αντλία τής σεντίνας (δηλ. την αντλία τού υδροσυλλέκτη, αγγλιστί bilge pump). Παραδείγματα σχετικά με τη συγκεκριμένη χρήση:
- 24βολτη σεντίνα
- Αν υπάρχουν νερά στο κατάστρωμα ανοίγουμε τη μεσαία τάπα που οδηγεί στη σεντίνα καθώς και το ρεύμα, για να δουλέψει η σεντίνα και να μαζεύει τα λίγα νερά που έχουν απομείνει (τσεκάρουμε τις σεντίνες ότι λειτουργούν γιατί εύκολα πηγαίνουν σκουπίδια και τις μπλοκάρουν).
- Παλαιότερα τα φουσκωτά μας σκάφη, είχανε ένα λεκανάκι (βοθράκι) συγκέντρωσης όλων των νερών που θα έπεφταν μέσα στο σκάφος μας και από εκεί υπήρχε μια σεντίνα η οποία έδιωχνε τα νερά μηχανικά πλέον έξω από το σκάφος μας.