Σεμινάριο «Νέα Μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς» στη meta|φραση (Έναρξη: 03/03/2012)

Νέα Μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς
στο Κέντρο Εκπαίδευσης Μεταφραστών meta|φραση (Ακαδημίας 52)
Έναρξη: 03/03/2012
Μαθήματα: Σάββατο, 10-2
Διάρκεια: 20 ώρες
Εισηγητής: Βασίλης Μπαμπούρης



* Νιώθετε ότι σας χωρίζει ένα τεχνολογικό χάσμα από τους μαθητές σας;
* Σκέφτεστε ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διδασκαλίας δεν συγκινούν εύκολα τη γενιά του Google και του YouTube;
* Θέλετε να μάθετε να χρησιμοποιείτε εργαλεία Web 2.0 για να σχεδιάζετε πρωτότυπα και ενδιαφέροντα μαθήματα;

Αν απαντήσατε καταφατικά στα παραπάνω ερωτήματα, τότε το σεμινάριο "Νέα μέσα και εργαλεία Web 2.0 για εκπαιδευτικούς" είναι ιδανικό για εσάς.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε καθηγητές ξένων γλωσσών, εκπαιδευτικούς του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα (ανεξαρτήτως βαθμίδας και γνωστικού αντικειμένου) καθώς και σε κάθε είδους εκπαιδευτές.

Σκοπός: Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι διπλός:

* Η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στη χρήση σύγχρονων διαδικτυακών εργαλείων που μπορούν να χρησιμοποιηθούν εύκολα και ανέξοδα για το σχεδιασμό και την υλοποίηση μαθημάτων μεικτής εκπαίδευσης (blended learning), στα οποία οι συμβατικές διδακτικές μέθοδοι θα ενισχύονται από νέα μέσα όπως τα ιστολόγια, οι υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, τα wikis κ.ά.
* Η συζήτηση για την ανάγκη μιας "ψηφιακής παιδαγωγικής", που θα είναι ευθυγραμμισμένη με τις ανάγκες των μαθητών της ψηφιακής εποχής.

Μεθοδολογία: Με βάση τις αρχές της εμπειρικής μάθησης και του κοινωνικού κονστρουκτιβισμού, τα μαθήματα είναι δομημένα ως μια βήμα-προς-βήμα εξερεύνηση των δυνατοτήτων κάθε εργαλείου. Στα πλαίσια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν διαδικτυακές εκπαιδευτικές δραστηριότητες (e-tivities) για το γνωστικό αντικείμενο που τους αφορά.

Δομή: Πέντε 4ωρα μαθήματα (10 π.μ. - 2 μ.μ.) στα οποία θα διδαχθούν τα εξής εργαλεία:

* WordPress (δημιουργία και διαχείριση ιστολογίου)
* Twitter (δημιουργία και διαχείριση μικρο-ιστολογίου)
* HootBar και TweetDeck (εφαρμογές διαχείρισης μικρο-ιστολογίου)
* Delicious (υπηρεσία διαχείρισης σελιδοδεικτών και κοινωνικής δικτύωσης
* VoiceThread (δημιουργία και διαδραστικός σχολιασμός παρουσιάσεων)
* Google Groups (δημιουργία και διαχείριση ομάδων συζήτησης)
* Google Reader (διαχείριση RSS feeds)
* Mind42 (δημιουργία mindmaps και επεξεργασία από πολλούς χρήστες)
* Paper.li (αρχισυνταξία διαδικτυακής σχολικής εφημερίδας)
* Prezi (δημιουργία παρουσιάσεων)
* Scoop.it (αρχισυνταξία διαδικτυακών περιοδικών με χρήσιμους πόρους)
* Weebly (δημιουργία ιστότοπων)
* YouTube (δημιουργία καναλιού με εκπαιδευτικά βίντεο)


Με το πέρας των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες θα έχουν αποκτήσει βασικές γνώσεις χρήσης των παραπάνω εργαλείων και θα γνωρίζουν πώς να τα προσαρμόσουν στις εκπαιδευτικές ανάγκες τους.

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί USB stick με το λογισμικό που θα χρησιμοποιηθεί κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου και με πλούσιο συνοδευτικό υλικό.

Προϋποθέσεις εγγραφής:
Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι δάσκαλοι, καθηγητές ή εκπαιδευτές και να έχουν στοιχειώδεις γνώσεις διαχείρισης αρχείων και φακέλων καθώς και χρήσης των εφαρμογών του Διαδικτύου.

Για κράτηση θέσης επικοινωνήστε με τη Γραμματεία στο 210.36.29.000.
 

SBE

¥
Εξαιρετικά χρήσιμο αυτό και υποθέτω για να υπάρχει ότι δεν γίνονται αντίστοιχα σεμινάρια στους εκπαιδευτικούς στα σχολεία (γιατί; )
 
Κάποτε υπήρχαν τα ΚΣΕ (Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης) που ήταν επιδοτούμενα προγράμματα από το κράτος και την ΕΕ, ως μέρος της Κοινωνίας της Πληροφορίας. Συμμετείχα σε ένα, ως εκπαιδευτής, το 2002. Τώρα βέβαια δεν υπάρχουν λεφτά, άρα προγράμματα τέλος.
 
Top