Γράφει η Άννα Δαμιανίδη στα Νέα της 7ης Μαΐου 2010:
Στην αρχή αναρωτήθηκα σε ποιο τσιτάτο του Μπρεχτ αναφερόταν η καλή δημοσιογράφος; Εγώ έχω μείνει στο Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω! του Ντάριο Φο. Μα κι αυτή γιατί νομίζει ότι όλοι είμαστε μέσα στην επικαιρότητα και παρακολουθούμε από πίσω τα συνθήματα και τα τοιχογραφήματα; Αμέσως μετά, μια αναζήτηση για Μπρεχτ + τράπεζες απέφερε δύο ευρήματα:
«Ποιος είναι μεγαλύτερος εγκληματίας, αυτός που ληστεύει μια τράπεζα ή αυτός που την ιδρύει;»
«Χειρότερο από το να κλέβεις μια Τράπεζα είναι το να ιδρύεις μια Τράπεζα».
Από την Όπερα της πεντάρας (Threepenny Opera):
"Who is the greater criminal: he who robs a bank or he who founds one?"
(Μη φωνάζετε! Τελευταία φορά που την είδα πρέπει να ήταν σε παράσταση του Ελεύθερου Θεάτρου!)
Μπούχτισα λυρισµό καταστροφολογίας. Με µια παραδοξολογία του Μπρεχτ για τις τράπεζες µας έχουν κυριολεκτικά φλοµώσει.
Διασύρεται η ποίηση στους τοίχους, ξεζουµίζονται κείµενα απελπισίας και άρνησης άλλων εποχών. Αν δεν έχουµε στιγµές κατάλληλες για παιάνες, τις φτιάχνουµε παίζοντας µε τις ζωές άλλων. [...]
Διασύρεται η ποίηση στους τοίχους, ξεζουµίζονται κείµενα απελπισίας και άρνησης άλλων εποχών. Αν δεν έχουµε στιγµές κατάλληλες για παιάνες, τις φτιάχνουµε παίζοντας µε τις ζωές άλλων. [...]
Στην αρχή αναρωτήθηκα σε ποιο τσιτάτο του Μπρεχτ αναφερόταν η καλή δημοσιογράφος; Εγώ έχω μείνει στο Δεν πληρώνω! Δεν πληρώνω! του Ντάριο Φο. Μα κι αυτή γιατί νομίζει ότι όλοι είμαστε μέσα στην επικαιρότητα και παρακολουθούμε από πίσω τα συνθήματα και τα τοιχογραφήματα; Αμέσως μετά, μια αναζήτηση για Μπρεχτ + τράπεζες απέφερε δύο ευρήματα:
«Ποιος είναι μεγαλύτερος εγκληματίας, αυτός που ληστεύει μια τράπεζα ή αυτός που την ιδρύει;»
«Χειρότερο από το να κλέβεις μια Τράπεζα είναι το να ιδρύεις μια Τράπεζα».
Από την Όπερα της πεντάρας (Threepenny Opera):
"Who is the greater criminal: he who robs a bank or he who founds one?"
(Μη φωνάζετε! Τελευταία φορά που την είδα πρέπει να ήταν σε παράσταση του Ελεύθερου Θεάτρου!)