Η πτώση των βάσεων σημαίνει ότι η δυσκολία των θεμάτων ανέδειξε τους πραγματικά άριστους και δυνατούς υποψηφίους, ενώ η αύξηση των ορίων εισαγωγής σε άλλες σχολές, είχε να κάνει και με το πόσο καλά πήγαν τα παιδιά στα ειδικά μαθήματα
λέει η Χριστοφιλοπούλου. Προσωπικά, παρατήρησα αβυσσαλέα πτώση στις σχολές που βγάζουν υποψήφιους δημόσιους υπαλλήλους: στο φυσικό, στο παιδαγωγικό κτλ. Νομίζω δηλαδή ότι η προτίμηση των μαθητών στράφηκε αλλού.Πέραν αυτού, αδυνατώ να καταλάβω προς τι η φασαρία. Εκτός κι αν λέω βλακείες, η κάθε σχολή παίρνει κάθε χρόνο συγκεκριμένο αριθμό εισακτέων, π.χ. 100, και η βάση είναι ο βαθμός με τον οποίο μπαίνει ο τελευταίος μαθητής. Άρα, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα να συγκρίνονται οι φετινοί βαθμοί με τους περσινούς ή με οποιουσδήποτε άλλους, γιατί κάθε χρόνο τα θέματα είναι διαφορετικά.