Η εμπειρία μόλις έγινε μη ικανοποιητική. Δϋο μέρες πριν από το δεκαήμερο (πακέτο: 10 μέρες ή 10 GB), η σύνδεση κόπηκε «προφανώς λόγω υπέρβασης του ορίου των 10GB» όπως με πληροφόρησε ο εξυπηρετικός τεχνικός στο κινητό (δωρεάν). [...]
Τελικά, φαίνεται πώς ίσως υπήρχε από τότε το πρόβλημα που συνάντησα όταν αποφάσισα να ξαναχρησιμοποιήσω την υπηρεσία. Από το δεύτερο βράδυ κιόλας άρχισε να με παραπέμπει στη σελίδα που ζητούσε ανανέωση του χρόνου σύνδεσης. No way να είχα κατεβάσει 10 GB σε δυο ημέρες.
Μετά από δυο ώρες αναμονής, τέσσερις καβγάδες με τέσσερις διαφορικές τηλφωνήτριες που τα άκουγαν για λογαριασμό της προηγούμενης, καθώς με παρέπεμπαν μεν στο τεχνικό τμήμα αλλά η σύνδεση κοβόταν μετά από κανά 25λεπτο αναμονής, μίλησα με τεχνικό που μου είπε αμέσως ότι πρόκειται για σφάλμα λογισμικού στον ιστότοπο της εταιρείας. Μου ζήτησε τους κωδικούς μου, με διαβεβαίωσε ότι όλα θα ήταν πλέον εντάξει, ευχαρίστησα κλπ κλπ.
Όλα ωραία.
Το ρέζιντεντ σοφτ που επιβλέπει τα προβλήματα λογισμικού με ενημέρωσε ότι ο πάροχος κινητής δημιουργούσε ένα πρόβλημα και θα ενημερώσει τη μαμά Μάικροσοφτ.
Και δεν την ενημερώνεις...
Όλα άψογα.
Για μισή ώρα.
Μετά, πάλι τα ίδια.
Ο επόμενος τεχνικός με έβαλε να κλείσω την αλεπού («ίσως έχουμε κάποιο πρόβλημα με τον FF»), να ανοίξω τον ΙΕ8, να πετάξω όλα τα μπισκότα και τα τρίμματά τους, να κάνω κανά δυο αλλαγές ακόμη, να κλείσω, να μπω, να βγω, και όλα θα ήταν εντάξει.
Όλα ήταν εντάξει.
Μόνο που δεν δούλευε το Gmail. Και η υπηρεσία της βόνταφον δεν διαθέτει δικό της μέιλ σέρβερ.
Τελοσπάντων.
Το άφησα για το πρωί.
Σήμερα το πρωί, πάλι τα ίδια.
Πρώτα όλα καλά. (Ακόμη και με την αλεπόύ)
Μετά η ζητιάνα σελίδα (μόνο στην αλεπού, αν και την καθάρισα κι εκείνην. Όχι αρκετά, προφανώς).
Τώρα πια έκανα το τελετουργικό μόνος μου. Μπήκα, σκούπισα, βγήκα, ξαναμπήκα.
Μετά άρχισα να μπαινοβγαίνω στον ΙΕ σαν κλέφτης μην ενοχληθεί το λογισμικό.
Η εμπειρία έχει πάψει από καιρό να είναι ό,τι το καλύτερο.
Δεν μπορώ να δουλέψω πια κανονικά (ναι, για δουλειά το πήρα).
Απλώς κρίμα.