Eurovision 2012

Η έκπληξη για μένα είναι ότι μου αρέσει όλο και πιο πολύ το αγγλικό με τον Χάμπερντινκ, σχεδόν σαν τα γεροντίστικα του Τζόνι Κας (αν του έλειπαν και οι δύο κορόνες, θα ήταν πιο εύπεπτο)

Εντάξει, το τούρκικο το αγαπώ γιατί έχει πολύ γέλιο αλλά για μένα το αγγλικό είναι το μόνο τραγούδι της προκοπής στη Γιουροβίζιον φέτος και, γενικότερα, ένα από τα καλύτερα γιουροβιζιονικά που έχω ακούσει. Η μελωδία έχει κάτι το μεσαιωνικό και από την άλλη είναι τόσο torch που θα μπορούσα άνετα να φανταστώ τον Marc Almond να το τραγουδά.
 

bernardina

Moderator
Χε... χε χε. :up:

Δαιμόνιε Δαεμάνε! :twit: (η αλήθεια είναι ότι δεν περίμενα κάτι λιγότερο από σένα. I've got your number πια, dude!) :laugh::laugh:
(Άσε που κι από κοντά το Γιωργάκι είναι μια γλύκα -καμιά σχέση με ντίβες και άλλα μπαρμπούτσαλα, if u get my drift ;);) )
 

SBE

¥
Φυσικά δεν έχω ιδέα τι σχολιάζετε, αφού αφήνω το διαγωνισμό όλο για έκπληξη, μια και καλή το Σάββατο, κι έτσι το πολύ να έχω ακούσει δυο- τρία τραγούδια. Πάντως ο Χάμπερντινγκ από τη μια, οι Ρωσσίδες απο την άλλη, φέτος έχουμε γηριατρικό διαγωνισμό. με τη διαφορά ότι ο Χάμπερντινγκ έχει ακόμα φωνή, που όμως δε σώζει το μετριότατο άσμα. Άμα δε βγάλουν μερικές ημίγυμνες επί σκηνής (που δεν θα το κάνουν), δε βλέπω πολλές ψήφους.
 

nickel

Administrator
Staff member
Έχω αποφασίσει ότι δεν μπορείς να έχεις δουλεμένη άποψη αν δεν ακούσεις τα καλύτερα τραγούδια αρκετές φορές, να αρχίσει να ξεχωρίζει η λύρα από το σιτάρ (ή κάπως έτσι). Όταν τα ακούς για πρώτη φορά, μπορεί να ενθουσιαστείς με τις γιαγιάδες για τη γραφικότητα του πράγματος ή να σε γοητέψει η κίνηση της Σουηδέζας από το Μαρόκο ή να σε απωθήσει το γηροκομικό του Χάμπερντινκ. Όταν τα ξανακούς, γίνεσαι πιο αντικειμενική για τα δικά σου γούστα. Προς το παρόν, ο Χάμπερντινκ είναι κάπου 6ος στα στοιχήματα και έχει το τραγούδι που θα μείνει να ακούγεται για περισσότερα χρόνια. Εγώ δεν θα ήθελα να πέσει η σλαβική ψήφος υπέρ του βλακώδους κατασκευάσματος της Ρωσίας. Τα υπόλοιπα είναι για να κάνουμε χάζι.
 

SBE

¥
Πολύ σωστά όλα αυτά αν είσαι σε επιτροπή που διαλέγει το νικητή κι έχεις πάρει ζεστά το ρόλο του κριτή.
Για τους υπόλοιπους που οι περισσότεροι βλέπουμε Γιουροβίζιον για το θέαμα και για την ομαδική πλάκα μια φορά αρκεί. Αν κάποιο τραγούδι ξεχωρίζει, θα ξεχωρίσει και με τη μία ακρόαση.
 

Alexandra

Super Moderator
Staff member
From Baku, With Love (And Intolerance)
[...]
Armenia and Azerbaijan are still in a state of war over Armenia's occupation of Azerbaijan's territory of Nagorno Karabakh. Armenians are now widely, and virulently, hated in Azerbaijan, and Azerbaijan has been spending billions on its military for what appears to be an inevitable war to take back Karabakh from the Armenians. So there was the potential for some awkwardness if Armenia's Eurovision competitors and fans came to Baku. But this crisis was averted by the Armenians themselves who, bowing to pressure from their own nationalists, dropped out of the contest. Prospects for better relations through song were dim, anyway: In 2009, Azerbaijani police actually called in for questioning locals who dared vote for Armenia's Eurovision entry, tracing the votes to their cell phone. (Azercell, the mobile-phone company implicated in that incident, is an official Eurovision sponsor this year.)
 
Μέχρι στιγμής, νομίζω ότι το μόνο κανονικό τραγούδι που μπορείς να το ακούσεις και παραέξω και να μην αλλάξεις σταθμό είναι το τζάζι, σόουλι της Ιταλίας.
 

nickel

Administrator
Staff member
Δεν μας είπες όμως ποια άλλα σου άρεσαν.

Επιμένω, πάντως. Τα τραγούδια αυτά, που απευθύνονται σε πολύ κόσμο, είναι σαν τους νεολογισμούς: πρέπει να τα ακούσεις μερικές φορές για να αποφασίσεις ποια σου πάνε καλύτερα στο τέλος.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Παραδοσιακά παρακολουθούμε την Οϊροβιζιόν ;) από το γερμανικό κρατικό, όπου ο παρουσιαστής έχει πάντα έναν «καλό» λόγο (συχνά έξυπνο) να πει στο τέλος του κάθε τραγουδιού (εκτός από αυτά που θεωρεί εξαιρετικά --και, φυσικά, το γερμανικό). Καλά λόγια είχε για το ιταλικό, το σέρβικο, την Ισπανίδα και το μαλτέζικο. Το σχόλιο για το δικό μας ήταν: αν ήταν πιο πολλά τα ρούχα θα ήταν εμπόδιο.

Προσωπικά θα ψήφιζα μάλλον την Αμίτα Γουαϊγχάους ή πώς τη λέγανε την Ιταλίδα, τελοσπάντων.

Πάμε να δούμε τηλεψηφοφορία...
 

nickel

Administrator
Staff member
Μάλιστα. Αναμενόμενη και δίκαιη η νίκη της Σουηδίας. Δυστυχώς, η Ρωσία δεν έπεσε, στην τρίτη ή στην εικοστή τρίτη θέση. Ευχάριστη έκπληξη τα τραγούδια του Αζερμπαϊτζάν και της Αλβανίας, που μου άρεσαν αρκετά αλλά δεν τα έβλεπαν ψηλά τα γραφεία στοιχημάτων. Πολύ χαμηλά το τραγούδι της Ελλάδας, που έκανε καλή εμφάνιση. Δείτε πού είχαν ανεβάσει την Κύπρο τα λεφτά των στοιχημάτων. Απογοητευτική η καταβαράθρωση της Νορβηγίας και, ιδίως, του ΗΒ. Μα τι στο καλό πιο χαριτωμένο είχαν οι γιαγιάδες σε σχέση με τον παππού;

Και του χρόνου, να 'μαστε καλά και να έχουμε λεφτά να ξαναστείλουμε τραγούδι. Και όρεξη να το παρακολουθήσουμε.





Τα προγνωστικά σύμφωνα με τα γραφεία στοιχημάτων όταν άρχισε η τελετή και όταν τελείωσε. Και τα τελικά, για τους 18 πρώτους:

|ΑΡΧΗ|ΤΕΛΟΣ|ΤΕΛΙΚΑ
1|Sweden|Sweden|Sweden
2|Russia|Russia|Russia
3|Serbia|Serbia|Serbia
4|Italy|Cyprus|Azerbaijan
5|Romania|Romania|Albania
6|Germany|Spain|Estonia
7|Spain|Germany|Turkey
8|Denmark|Italy|Germany
9|Ireland|Ukraine|Italy
10|Greece|Ireland|Spain
11|Ukraine|Greece|Moldova
12|Cyprus|Denmark|Romania
13|UK|Estonia|FYR Macedonia
14|Malta|UK|Lithuania
15|Iceland|Azerbaijan|Ukraine
16|Azerbaijan|Malta|Cyprus
17|Norway|Turkey|Greece
18|Turkey|Norway|Bosnia & Herzegovina
 

Zazula

Administrator
Staff member
Η Σουηδία δεν με έπεισε ούτε για 5άδα.
Η Ρωσία, όταν πια είχα δει και τα 26 τραγούδια, ήταν δικαιότατα στη 2η θέση. Δικαιότατα! Οπότε βγάλτε συμπεράσματα για το επίπεδο των άλλων.
Η Σερβία δεν ήταν τίποτε το ξεχωριστό. Ούτε στην 20άδα μου δεν θα 'μπαινε.
Το Αζερμπαϊτζάν έκπληξη μεν, αλλά δικαιούταν μια ψηλή θέση (περισσότερο όμως στις 6-10, αν δεν έπαιζε εντός έδρας).
Η Αλβανία μ' έκανε να κλείνω αφτιά και μάτια μέχρι να τελειώσει.
Η Εσθονία ασχολίαστη, παιδί των συμμαχιών (δλδ ήταν εκείνο που απ' τις φίλα προσκείμενες ξεχώριζε κάπως, πέραν της Σουηδίας, οπότε μάζεψε πράμα).
Το ΗΒ αν μπορούσαν να δίνονται αρνητικές βαθμολογίες ευχαρίστως θα περίμενα να βρεθεί στο -360.
 

nickel

Administrator
Staff member
Νομίζω ότι, αν κάποιοι ήθελαν να μας βασανίσουν, θα μας έκλειναν μαζί σ' ένα δωμάτιο με ένα τζουκμπόξ φορτωμένο με επιλογές που θα είχαμε κάνει οι δυο μας, μισές μισές. Και το τζουκμπόξ θα έπαιζε τη μια φορά από τις δικές μου προτιμήσεις και την άλλη από τις δικές σου. Θα ήταν μια εντελώς σατανική εκδοχή του σκοτσέζικου ντους.
 

Zazula

Administrator
Staff member
Ε ναι, εννοείται πως ΑΥΤΟ θα 'ταν το απόλυτο βασανιστήριο για μας! :laugh::laugh::laugh:
 
Ειλικρινά δεν μου άρεσε κανένα. Έχω αφήσει πίσω μου τη δεκαετία του '80 εδώ και πολλά χρόνια ή μάλλον άκουγα άλλα πράγματα ακόμα και τότε. Και λέω '80 γιατί τότε θυμάμαι που κυριαρχούσαν οι δακρύβρεχτες μπαλάντες από τις οποίες απαρτίζεται στο 70% ο διαγωνισμός αυτός. Το άλλο 30% είναι άνοστα και ενίοτε ενοχλητικά (όπως το ελληνικό) "τραγούδια" (με έμφαση στα εισαγωγικά).

Οπότε, μόνο Ιταλία απόψε. Όπως παλαιότερα οι Athena από την Τουρκία που το έχω κάπου και το ακούω ακόμα.
 

SBE

¥
Ο φετεινός διαγωνισμός ήταν ο διαγωνισμός γκαρίσματος. Τα μισά τραγούδια είχαν από ένα σημείο όπου ο/η αοιδός εβγαζαν τα πνευμόνια τους. Μερικά είχαν περισσότερα τέτοια σημεία, βλ. Αλβανία.
Κατά τ' άλλα πολλά αδιάφορα τραγούδια, που είναι χειρότερο από το να έχει πολλά χάλια τραγούδια.
 
Νομίζω ότι, αν κάποιοι ήθελαν να μας βασανίσουν, θα μας έκλειναν μαζί σ' ένα δωμάτιο με ένα τζουκμπόξ φορτωμένο με επιλογές που θα είχαμε κάνει οι δυο μας, μισές μισές. Και το τζουκμπόξ θα έπαιζε τη μια φορά από τις δικές μου προτιμήσεις και την άλλη από τις δικές σου. Θα ήταν μια εντελώς σατανική εκδοχή του σκοτσέζικου ντους.

Σε συμπαθώ.
 

nimnam

New member
Συμφωνώ! Χάλια ήταν και πάλι όλα! Και ειδικά αυτή η βλακεία της Σουηδίας με το pre-set από synthesizer των 80ς και το χαζό κεκέδισμα που το εκθιάζουν όλοι μια μπούρδα και μισή ήταν. Προσωπικά ούτε και η Ιταλία μου άρεσε, και η προσπάθεια να μοιάσει σε κάποια άλλη και εμφανισιακά και μουσικά την μειώνει ακόμη περισσότερο.

Ειλικρινά δεν μου άρεσε κανένα. Έχω αφήσει πίσω μου τη δεκαετία του '80 εδώ και πολλά χρόνια ή μάλλον άκουγα άλλα πράγματα ακόμα και τότε. Και λέω '80 γιατί τότε θυμάμαι που κυριαρχούσαν οι δακρύβρεχτες μπαλάντες από τις οποίες απαρτίζεται στο 70% ο διαγωνισμός αυτός. Το άλλο 30% είναι άνοστα και ενίοτε ενοχλητικά (όπως το ελληνικό) "τραγούδια" (με έμφαση στα εισαγωγικά).

Οπότε, μόνο Ιταλία απόψε. Όπως παλαιότερα οι Athena από την Τουρκία που το έχω κάπου και το ακούω ακόμα.
 

nickel

Administrator
Staff member
Καλημέρα. Και καλωσόρισες, nimnam. (Μα ποιος #$%@#& έβαλε τον κανόνα να είναι στα λατινικά τα χρηστώνυμα, και να πρέπει να αλλάζουμε συνέχεια το πληκτρολόγιο;) Ξεχνάτε ότι τα τραγούδια που επιλέγονται —αυτά που στέλνονται στο διαγωνισμό και αυτά που βγαίνουν πρώτα— επιλέγονται με τις πιο δημοκρατικές διαδικασίες, άρα αντιμετωπίζετε το γούστο της μάζας (συν μια δόση εθνικιστικής κώφωσης). Όταν φεύγουμε από το γούστο της μάζας, περνάμε στις ιδιαίτερες προτιμήσεις, όπου του ενός του αρέσει το βουνό και του άλλου η θάλασσα. Θα είχε ενδιαφέρον μια μουσικολογική ανάλυση που θα μας πει τι είναι αυτό που έχουν τραγούδια σαν το σουηδικό φέτος, το γερμανικό πέρυσι κ.ο.κ. που τα κάνει να ξεχωρίζουν και να τα ψηφίζουν πολλοί λαοί σχεδόν μονοκούκι. Καθώς και μια άλλη ανάλυση που να λέει γιατί δεν μπορείτε να το δείτε εσείς — ο Ζάζουλας ιδιαίτερα, που του αρέσουν και τα γρήγορα.
:)
 
Top