Στο νέτι, πάντως, βρίσκω δύο λογιών
εταιρικές υπογραφές. Η μία είναι η επίσημη υπογραφή μιας εταιρείας σύμφωνα με το καταστατικό της (συνήθως σφραγίδα και υπογραφή του διαχειριστή/ιδιοκτήτη/κάτι τέτοιο) και η άλλη μοιάζει πολύ με αυτό που ζητάμε:
Εάν η διάσημη φωλιά της Nestlé διατηρήθηκε λίγο έως πολύ πιστά με την πάροδο των χρόνων, η εταιρική υπογραφή εξελίχθηκε με το χρόνο.
Το σλόγκαν το οποίο υιοθετήθηκε το 1984 ήταν «Chez NESTLÉ, le Président c'est bébé» (Στη NESTLÉ, Επικεφαλής είναι το μωρό), το οποίο προκάλεσε αρκετό θόρυβο, καθώς έβαζε το «μωρό» στο προσκήνιο με μια πειρακτική, χιουμοριστική αναφορά στον εταιρικό κόσμο, ένα ολοένα και πιο σημαντικό σύμβολο της δεκαετίας του 1980.
Από τις αρχές Απριλίου η Ernst & Young προβάλλει πλέον με νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία συνοδεύεται και από μια φρέσκια, σύγχρονη, πρωτότυπη και ξεχωριστή εταιρική υπογραφή με την «ακτίνα» (Beam) στο επίκεντρό της.
Η νέα εταιρική ταυτότητα συνοψίζεται στο ότι η Ernst & Young ξεχωρίζει βοηθώντας τους ανθρώπους της, τους πελάτες της και την ευρύτερη κοινωνία στην επίτευξη των στόχων τους.
Νέα καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης λάνσαρε η ΟΠΑΠ, υπό την επιμέλεια των Ashley & Holmes/Politics και σε παραγωγή της Le Spot Productions. Η καμπάνια εισάγει τη νέα εταιρική υπογραφή της ΟΠΑΠ «Μια εταιρεία, μια ιδέα, καλό για όλους» και εισάγει το κοινό στο μήνυμα της κοινής πορείας των Ελλήνων με την ΟΠΑΠ στο ταξίδι της ανάπτυξης, του καλού αγώνα, της προσπάθειας. Τα Μedia της καμπάνιας, καθώς και της ΟΠΑΠ στην κατηγορία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, χειρίζεται η United Media.