Page 2 of 81 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 12 52 ... LastLast

Thread: Διασκεδάστε και μ' αυτό...

Θέλετε να μάθετε πώς μεταφράζεται το (κινηματογραφικό) τρέιλερ στα ελληνικά; Ρυμουλκούμενο, duh!

Μένω Ευρώπη
    Keys of change

Άλλο πράγμα έψαχνα κι αλλού βγήκα... ήμαρτον Παναγία μου, τι βρίσκει πια κανείς σ' αυτό το ίντερνετ!
    Πωλείται όπως είναι, επιπλωμένο...

Μην το γελάς, Έλσα, πριν από καμιά δεκαετία πουλούσαν ήδη σε φαρμακεία στη Γερμανία. Πάντως όταν ήμουν παιδί μου έλεγε η γιαγιά μου πως όταν εκείνη ήταν μικρή πάθαινε όλη την ώρα αμυγδαλίτιδες, μέχρι που κάποιος έφερε βδέλλες, τις τοποθέτησε στο λαιμό της (εξωτερικά και στο σημείο όπου βρίσκονται οι αμυγδαλές), εκείνες ρούφηξαν το μολυσμένο αίμα κι από τότε η γιαγιά μου δεν ξανάπαθε αμυγδαλίτιδα. Ανατριχιαστικό, αλλά αποτελεσματικό!

Ο θαλασσινός άνεμος κι η δροσιά της αυγής υπάρχουν χωρίς να το ζητήσει κανένας.

Προφανώς δεν βλέπετε Grey's Anatomy (είχαν ολόκληρο επεισόδιο κάποια στιγμή), αλλιώς θα ξέρατε ότι

Today, medicinal leeches are now making a comeback in microsurgery. They provide an effective means to reduce blood coagulation, relieve venous pressure from pooling blood (venous insufficiency), and in reconstructive surgery to stimulate circulation in reattachment operations for organs with critical blood flow, such as eye lids, fingers, and ears.

Από την αγγλική βίκι, εδώ.
    Wer die Wahrheit nicht weiß, der ist bloß ein Dummkopf. Aber wer sie weiß, und sie eine Lüge nennt, der ist ein Verbrecher!
    We base decisions on facts, not superstition, not what our ideology tells us but rather what we can observe

δεῖ δὲ χρημάτων, καὶ ἄνευ τούτων οὐδὲν ἔστι γενέσθαι τῶν δεόντων
    Η Ελλάδα είναι Ευρώπη, η Ευρώπη είναι Ελλάδα!

Γκάλοπ Αγάπης (σε παιδάκια)

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ...

Bασίλης 4 ετών
    Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλο.

Κάρολος 5 ετών
    Αγάπη είναι όταν βγαίνεις γιά φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητήσεις να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του.

Λευτέρης 4 ετών
    Αγάπη είναι όταν η μαμά φιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε.

Δανιήλ 7 ετών
    Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις συνέχεια να είσαι μαζί με τον άλλο και να μιλάτε.

Αιμιλία 8 ετών
    Η αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα, αν σταματήσεις το άνοιγμα θα ακούσεις την αγάπη.

Τζένη 8 ετών
    Η αγάπη είναι όταν λες σε ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα.

Κλαίρη 6 ετών
    Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στο μπαμπά την καλύτερη μερίδα φαί.

Μαριάννα 4 ετών
    Ξέρω ότι η αδελφή μου μ' αγαπά γιατί μου δίνει όλα τα ρούχα της ακόμα κι άν πρέπει να βγεί έξω και να αγοράσει άλλα.

Αλεξάνδρα 4 ετών
    Όταν αγαπάς κάποιον οι βλεφαρίδες σου ανοιγοκλείνουν και βγάζουν αστεράκια.

Μάρκος 6 ετών
    Δεν πρέπει να λές σ' αγαπώ αν δεν το εννοείς. Αλλά αν το εννοείς πρέπει να το λες συνέχεια γιατί οι άνθρωποι ξεχνάνε....
    Un cadavre exquis boira le vin nouveau.
    Τα πάντα rient.

What Is Love?

A group of professional people posed this question to a group of 4 to 8 year-olds, "What does love mean?" The answers they got were broader and deeper than anyone could have imagined, See what you think:

"When my grandmother got arthritis, she couldn't bend over and paint her toenails anymore. So my grandfather does it for her all the time, even when his hands got arthritis too. That's love." Rebecca- age 8
    "When someone loves you, the way they say your name is different. You just know that your name is safe in their mouth." Billy- age 4
    "Love is when a girl puts on perfume and a boy puts on shaving cologne and they go out and smell each other." Karl - age 5
    "Love is when you go out to eat and give somebody most of your French fries without making them give you any of theirs." Chrissy - age 6
    "Love is what makes you smile when you're tired." Terri - age 4
    "Love is when my mommy makes coffee for my daddy and she takes a sip before giving it to him, to make sure the taste is OK." Danny - age 7
    "Love is when you kiss all the time. Then when you get tired of kissing, you still want to be together and you talk more. My Mommy and Daddy are like that. They look gross when they kiss" Emily - age 8
    "Love is what's in the room with you at Christmas if you stop opening presents and listen." Bobby - age 7
    "If you want to learn to love better, you should start with a friend who you hate," Nikka - age 6
    "Love is when you tell a guy you like his shirt, then he wears it everyday." Noelle - age 7
    "Love is like a little old woman and a little old man who are still friends even after they know each other so well." Tommy - age 6
    "During my piano recital, I was on a stage and I was scared. I looked at all the people watching me and saw my daddy waving and smiling. He was the only one doing that. I wasn't scared anymore." Cindy - age 8
    "My mommy loves me more than anybody . You don't see anyone else kissing me to sleep at night." Clare - age 6
    "Love is when Mommy gives Daddy the best piece of chicken." Elaine-age 5
    "Love is when Mommy sees Daddy smelly and sweaty and still says he is handsomer than Robert Redford." Chris - age 7
    "Love is when your puppy licks your face even after you left him alone all day." Mary Ann - age 4
    "I know my older sister loves me because she gives me all her old clothes and has to go out and buy new ones." Lauren - age 4
    "When you love somebody, your eyelashes go up and down and little stars come out of you." Karen - age 7
    "Love is when Mommy sees Daddy on the toilet and she doesn't think it's gross." Mark - age 6
    "You really shouldn't say 'I love you' unless you mean it. But if you mean it, you should say it a lot. People forget." Jessica - age 8

Μεταξύ άλλων, από εδώ.
    The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that "my ignorance is just as good as your knowledge".
    -Isaak Asimov

Από μια γρήγορη ματιά που έριξα στο ελληνικό, κατάλαβα ότι ήταν μετάφραση, επειδή δεν είναι πολύ πετυχημένη.
    Μένω Ευρώπη
    Keys of change

haute cuisine & fancy restaurants

Θεωρητικά, θεωρία και πράξη είναι το ίδιο πράγμα. Στην πράξη, όμως, διαφέρουν.
    When this you see, remember me and bear me in your mind, let all the world say what they may, speak of me as you find.

Ξέρω τι δώρο θέλω να μου πάρετε τα Χριστούγεννα

Μένω Ευρώπη
    Keys of change

Εγώ προτείνω να πάρετε εμένα εκείνο το κουτάκι που του βάζεις ένα πενηντάλεπτο και σου δίνει ρέστα δύο πενηντάευρα.
    Μένω ΕυρώπηΣύγκρουση ιδεών, όχι βία και μισαλλοδοξία: δεν οδηγούν πουθενά. (Λ. Κύρκος)Θα περάσει κι αυτό
    ΕΝΑ ΝΗΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ. Staying hungry, staying foolish. Το διαδίκτυο βλάπτει όταν δεν σκέφτεσαι.

Page 2 of 81 FirstFirst 1 2 3 4 5 6 12 52 ... LastLast