Page 1 of 2 1 2 LastLast

Thread: Ονόματα κατοικιδίων with a twist

Ονόματα κατοικιδίων with a twist

Ξεκινώ μια συλλογή με ονόματα κατοικίδιων ζώων που σχηματίζουν φράσεις - συμπληρώστε ελεύθερα:

Life is an aberration; it appears under unusual conditions, where there is an abnormal amount of resources, and then proceeds to expand and evolve, consuming those resources until eventually it dies away, leaving behind only bare rock and empty soda cans.

Αν και δεν είναι κατοικίδια, νομίζω ότι αξίζει να αναφερθούν εδώ τα σκιουράκια (πιο σωστά: οι ταμίες, αλλά ποιος τους ξέρει τους ταμίες αυτούς, εμείς ξέρουμε μόνο τους άλλους, της τράπεζας) Τσιπ και Ντέηλ, Chip and Dale = Chippendale

Ένα γνωστό μου ζευγάρι Έλληνες, με δυο παιδιά, είχαν δύο λυκόσκυλα που τα έλεγαν Μαξ και Λάρι. Διότι με ένα ισπανικό "και" ανάμεσα, Max y Lari, μας κάνουν Μαξιλάρι.

Τέλος όλοι έχουμε ακουστά για τον σκύλο Ουστ και τη γάτα Ψιτ. Δεν τους έχω γνωρίσει προσωπικά, αλλά όλο και κάποιος θα ονόμασε στ' αλήθεια έτσι τα κατοικίδιά του.
    Οι μεταφραστές είναι σαν νίντζα: αν τους αντιληφθείς, δεν είναι καλοί. -Ετγκάρ Κέρετ

My website: Translations Traducciones Μεταφράσεις

Ήξερα κάποιον που ονόμασε τη γάτα του Κότα.
    Όχι, δεν είχε κότες που τις φώναζε ψιψίνες.
    Το κουνέλι Στιφάδο παντως είναι πολύ καλό.

Quote Originally Posted by dharvatis View Post
    • Yakkity yak: από ένα παιδικό DVD της σειράς How to Train your Dragon
    Take out the papers and the trash
    Or you don't get no spendin' cash
    If you don't scrub that kitchen floor
    You ain't gonna rock and roll no more
    Yakety yak (Don't talk back)

And Arnie keeps on yakking

And when you finish doin' that
    Bring in the dog and put out the cat

https://en.wiktionary.org/wiki/yak#Etymology_2
    Θεωρητικά, θεωρία και πράξη είναι το ίδιο πράγμα. Στην πράξη, όμως, διαφέρουν.
    When this you see, remember me and bear me in your mind, let all the world say what they may, speak of me as you find.

Pat the dog: το ήξερα από τον πορσελάνινο σκύλο του Joey στα Φιλαράκια, αλλά τώρα υπάρχει και παιδική σειρά με αυτό το όνομα
    Και ο Pat McGroin, όχι από παιδική σειρά:

Quote Originally Posted by Alexandra View Post
    Αναβίωση νήματος.
    Καμιά ιδέα για απόδοση του ονόματος Pat McGroin; Σημειωτέον ότι όπως το προφέρει ο ηθοποιός ακούγεται "pat my groin".
    Quote Originally Posted by daeman View Post
    Αν θέλεις απόδοση του Πατ ΜακΓκρόιν που να φέρνει στο "pat my groin" κι επειδή δεν μας είπες αν είναι Patrick ή Patricia:

α. Πάνος Στοβουβώνας (στην ονομαστική πάσχει λιγάκι, αλλά: Πάνο Στοβουβώνα)
    θ. Χάιδω Ταχαμνάτου

Quote Originally Posted by AoratiMelani View Post
    Αν και δεν είναι κατοικίδια, νομίζω ότι αξίζει να αναφερθούν εδώ τα σκιουράκια (πιο σωστά: οι ταμίες, αλλά ποιος τους ξέρει τους ταμίες αυτούς, εμείς ξέρουμε μόνο τους άλλους, της τράπεζας) Τσιπ και Ντέηλ, Chip and Dale = Chippendale
    Chippendale vs Chip 'n' Dale

Quote Originally Posted by bernardina View Post
    Τον Σι και τον Αμ, τις σιαμέζες γάτες από τη Λαίδη και τον Αλήτη, τους θυμόσαστε;

Personality
    Si and Am are sinister pair of cats who use the love they gain from Aunt Sarah to get others into a large amount of trouble. The cats are sneaky and love to cause trouble and make messes for their own amusement. It is indicated that they care for nothing but each other and take advantage of Aunt Sarah seeing her as a protector and not a beloved owner.

Θεωρητικά, θεωρία και πράξη είναι το ίδιο πράγμα. Στην πράξη, όμως, διαφέρουν.
    When this you see, remember me and bear me in your mind, let all the world say what they may, speak of me as you find.

Quote Originally Posted by daeman View Post
    Take out the papers and the trash
    Or you don't get no spendin' cash
    If you don't scrub that kitchen floor
    You ain't gonna rock and roll no more

And Arnie keeps on yakking

And when you finish doin' that
    Bring in the dog and put out the cat

https://en.wiktionary.org/wiki/yak#Etymology_2
    Ακριβώς - ευχαριστώ
    Life is an aberration; it appears under unusual conditions, where there is an abnormal amount of resources, and then proceeds to expand and evolve, consuming those resources until eventually it dies away, leaving behind only bare rock and empty soda cans.

Καινούργιο: όνομα σκύλου Achilles, ώστε να μπορείς να τον διατάξεις «Achilles, heel»

Οι μεταφραστές είναι σαν νίντζα: αν τους αντιληφθείς, δεν είναι καλοί. -Ετγκάρ Κέρετ

My website: Translations Traducciones Μεταφράσεις

και κάποιοι γνωστοί μας βάφτισαν το κουνέλι τους «Στιφάδο»
    Κλαίω.
    The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that "my ignorance is just as good as your knowledge".
    -Isaak Asimov

Θυμάμαι τη γάτα από τις Μάγισσες, που την έλεγαν Κιτ («Kit the cat, get it?»).

Και πιο πρόσφατα, η πρωταγωνίστρια της ταινίας Hush φώναζε τη γάτα της «Bitch», που είναι και το μόνο πράγμα που θυμάμαι γι' αυτήν εκτός του ότι είναι κουφή. (Καλό θρίλερ πάντως, μου άρεσε.)
    Εἰς τὴν Ἑλλάδα οἱ Νόμοι γίνονται χάριν εἰρωνικῆς ἀντιδιαστολῆς πρὸς τὴν πραγματικότητα.

Page 1 of 2 1 2 LastLast