Page 10 of 10 FirstFirst ... 6 7 8 9 10

Thread: Αγγλικά λογοπαίγνια – English puns

Δεν ξέρω αν παρακολουθεί κανείς το The Good Place, αλλά ένα από τα αστεία της σειράς είναι ότι τα φαγάδικα που εμφανίζονται στο Καλό Μέρος έχουν συχνά κάποιο λογοπαίγνιο στο όνομά τους, όπως η πιτσαρία Hawaii 5-Dough ή το Sushi and the Banshees. Πολλά από αυτά είναι, προφανώς (και επίτηδες), απαίσια. Μπορείτε να δείτε εκτενή λίστα τέτοιων τροφολογοπαιγνίων εδώ.

ΥΓ: Μην ψάξετε για πρόσφατα άρθρα σχετικά με τη σειρά αν ενδιαφέρεστε να τη δείτε, γιατί τα spoiler αφθονούν. Πρόκειται για έξυπνη σειρά, γεμάτη ανατροπές, και αυτός είναι ένας από τους λόγους που τη συνιστώ. (Ένας άλλος: ο Τεντ Ντάνσον σε μεγάλα κέφια.)
    Εἰς τὴν Ἑλλάδα οἱ Νόμοι γίνονται χάριν εἰρωνικῆς ἀντιδιαστολῆς πρὸς τὴν πραγματικότητα.

Orion's belt is a big waist of space...
    Click image for larger version. 

Name:	22448363_1933446073343061_7236986109135716136_n.jpg 
Views:	19 
Size:	20.4 KB 
ID:	5802
    Life is an aberration; it appears under unusual conditions, where there is an abnormal amount of resources, and then proceeds to expand and evolve, consuming those resources until eventually it dies away, leaving behind only bare rock and empty soda cans.

Θεωρητικά, θεωρία και πράξη είναι το ίδιο πράγμα. Στην πράξη, όμως, διαφέρουν.
    When this you see, remember me and bear me in your mind, let all the world say what they may, speak of me as you find.

When this you see, remember me and bear me in your mind, let all the world say what they may, speak of me as you find.

Now is the winter of our disco tent

Name:	WdaUp.jpg 
Views:	2 
Size:	38.8 KB 
ID:	5904

(από εδώ)
    Εἰς τὴν Ἑλλάδα οἱ Νόμοι γίνονται χάριν εἰρωνικῆς ἀντιδιαστολῆς πρὸς τὴν πραγματικότητα.

Quote Originally Posted by Duke_of_Waltham View Post

Name:	WdaUp.jpg 
Views:	2 
Size:	38.8 KB 
ID:	5904

(από εδώ)
    https://lexilogia.gr/forum/showthrea...l=1#post239831

Bonus: Now is the winter of discount tents: https://lexilogia.gr/forum/showthrea...l=1#post239824

Page 10 of 10 FirstFirst ... 6 7 8 9 10