Έχει κανείς ιδέα από συλλογές γραμματοσήμων;

Καλημέρα σε όλους! Έχω μια πολύ απλή ερώτηση και σκέφτηκα ίσως κάποιος από τους συνάδελφους να έχει μια απάντηση να μου δώσει ή μια κατεύθυνση. Έχω από τη γιαγιά μου μια μεγάλη συλλογή γραμματοσήμων και γενικά δεν έχω ασχοληθεί ποτέ με τέτοιου είδους συλλογές. Πέρα από τη συναισθηματική αξία που έχει για μένα, ξέρει κανείς να μου πει εάν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να δει τη συλλογή και να την εκτιμήσει; Δηλαδή, να τη βγάλω από τα συρτάρια του χρόνου σε Public display με κίνδυνο να χαλάσουν τα γραμματόσημα (είμαι τελείως άσχετη με την τέχνη) ή να την αφήσω για να χαρούν τα εγγόνια μου αργότερα;
Οποιαδήποτε πληροφορία θα μου ήταν χρήσιμη! Έχω απευθυνθεί και στο ειδικό φιλοτελικό γραφείο των ΕΛΤΑ μέσω email αλλά δεν έχω πάρει απάντηση

Ευχαριστώ,

Πόπη
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Έχω μόνο μια απλή συμβουλή: Προσοχή στους εμπόρους! (Από προσωπική εμπειρία, όταν χρειάστηκε να ρευστοποιήσω τη μεγάλη σε όγκο αλλά σχετικά αδούλευτη συλλογή του πατέρα μου, κάτι ανάλογο ίσως με αυτό που περιγράφεις).

Κοίταξε τι έχεις κοντά σου από φιλοτελικούς συλλόγους, αρχίζοντας π.χ. από εδώ.

Αν τελικά δεν βρεις έμπιστο άνθρωπο με αγάπη για το αντικείμενο για να σε καθοδηγήσει πρακτικά, και δεν σε πειράζει να σου πιάνουν χώρο, απλώς φύλαξέ τα (αν μπορείς οικονομικά, χωροταξικά κοκ, στα ειδικά κλασέρ) προσέχοντας να μην κολλήσουν μεταξύ τους, να μην πιάσουν υγρασία κλπ. Όποια αξία και αν έχουν σήμερα, θα έχουν σίγουρα περισσότερη για τα εγγόνια σου! :)
 
Ευχαριστώ για την οδηγία! Επικοινώνησαν μαζί μου και πριν από λίγο από τα ΕΛΤΑ (μεγάλη τύχη αυτό) και μου είπαν το ίδιο ακριβώς πράγμα, προσοχή στους εμπόρους! Βασικά θα ψάξω στη διεύθυνση που μου έδωσες να βρω κάποιον σχετικό με το αντικείμενο ώστε να με βοηθήσει αν μπορεί και θέλει, αν όχι για να μου τα εκτιμήσει τουλάχιστον να με καθοδηγήσει στο πώς να τα διαφυλάξω. Ευχαριστώ πάντως! Η συλλογή είναι ήδη 40 ετών, είναι κρίμα να καταστραφεί τώρα!