snatch = (verb) αρπάζω, γραπώνω, αδράχνω, αποσπώ, βουτώ | παίρνω (έναν υπνάκο) στα κλεφτά | απάγω

pontios

Καλημέρα.
Το snatch πάντα εμπεριέχει τη σημασία της βιασύνης - π.χ. to snatch = να αρπάξεις κάτι/ κάποιον, όσο πιο γρήγορα μπορείς, πριν δηλαδή προλάβει κάποιος (άλλος) να σε σταματήσει (η να σε αποτρέψει η,ίσως, να το αντιληφθεί) η να το/τον αρπάξει ο ίδιος.
Ενώ, όσον αφορά το grab, μόνο από τα συμφραζόμενα θα καταλάβουμε (η θα συμπεράνουμε) άμα συμπεριλαμβάνεται η σημασία της βιασύνης.

cougr

¥
Επίσης, στο συγκεκριμένο παράδειγμα το snatch έχει και την έννοια της απαγωγής ή της αιφνίδιας αρπαγής και απομάκρυνσης κάποιου/ας παρά τη θέλησή του/της.

pontios

Επίσης, στο συγκεκριμένο παράδειγμα το snatch έχει και την έννοια της απαγωγής ή της αρπαγής και απομάκρυνσης κάποιου/ας παρά τη θέλησή του/της.

Yes,it's slang for kidnap.
I think the important difference between "grab" and "snatch" is:
"to snatch" is the same as "to snatch away"(or away from), i.e., "away" (or away from) is (or can be) implied, with "snatch",
and. as such, "to snatch" is to remove suddenly (απομακρύνεις ξαφνικά), as you correctly pointed out cougr.
The girl was (allegedly) snatched "away",(or, allegedly, removed suddenly) -whereas we can't say she was "grabbed away"- as "away" is not being implied with "grab".

daeman

Administrator
Staff member
...Το snatch πάντα εμπεριέχει τη σημασία της βιασύνης - π.χ. to snatch = να αρπάξεις κάτι/ κάποιον, όσο πιο γρήγορα μπορείς, πριν δηλαδή προλάβει κάποιος (άλλος) να σε σταματήσει (η να σε αποτρέψει η,ίσως, να το αντιληφθεί) η να το/τον αρπάξει ο ίδιος.
Ενώ, όσον αφορά το grab, μόνο από τα συμφραζόμενα θα καταλάβουμε (η θα συμπεράνουμε) άμα συμπεριλαμβάνεται η σημασία της βιασύνης.

snatch the ball > πού 'ναι η μπάλα, οέο; Εδώ την είχα, στα πόδια μου...;)
Let's grab another ball and get on with the game.

Και για να ευθυμήσουμε λίγο: ...

...such as the baby snatchers. "I just left my husband out here while I went in to do some shopping and I came back and he was gone! He was only forty-seven...
"When I finally found him again, he was neither the same nor a man anymore. He had been turned by the body snatchers into a pod person looking exactly like Donald Sutherland :scared::

First the diamond is snatched, then Gorgeous George's chance to fight is snatched right out of his hands by Mickey O'Neil, then Boris hires Vinny and Sol to snatch away the diamond again, but they snatch Franky instead, and the Snatch (Η αρπαχτή) goes on and on...

Snatch it back and hold it, Junior! :up:

SBE

¥
Και για να προσθέσουμε το λεξικό...
grab to obtain unscrupulously <grab public lands>
snatch to seize or take suddenly without permission, ceremony, or right