Page 876 of 879 FirstFirst ... 376 776 826 866 872 873 874 875 876 877 878 879 LastLast
Results 8,751 to 8,760 of 8783

Thread: Your slip is showing: Γλωσσικές και μεταφραστικές γκάφες (και μικρολαθάκια)

OK, thank you, Palavra. So it's referring to the case file here; it's more than an incident report or police report.
    Obviously, the phrase (σχηματίζω δικογραφία σε βάρος κάποιου) has an established meaning (which means that "σχηματίζω/create" won't take on the meaning of "doctor/concoct/falsify").
    ...it's just that "σε βάρος" (I sense) adds a sinister ring to it, in combination with "σχηματίζω".

Yes, it refers to the case file. It's the equivalent of saying that the police brought a criminal suit against him, and it was forwarded to the public prosecutor in the framework of the criminal procedure.
    The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that "my ignorance is just as good as your knowledge".
    -Isaak Asimov

Thank you, again, Palavra. I think I've got it (well, sort of).

σχηματίζω = put together

"as soon as the case file put together by the police against the 45/44 year old is forwarded to the public prosecutor"?

Yes, that's close enough See here for a definition of δικογραφία.
    The strain of anti-intellectualism has been a constant thread winding its way through our political and cultural life, nurtured by the false notion that democracy means that "my ignorance is just as good as your knowledge".
    -Isaak Asimov

Quote Originally Posted by sarant View Post
    Όχι, δύο ήταν τα θύματα -ένας που είχε κάνει αλλαγή φύλου και ένας κουνιάδος
    Ακριβώς αυτό κατάλαβα κι εγώ, ενώ αν έλεγε σύζυγο ίσως να ήταν πιο ξεκάθαρο.
    Πυροβόλησε πρώην σύζυγο και κουνιάδο.
    ΟΚ, πιο ακριβές την πρώην σύζυγο και τον κουνιάδο του, αλλά λέμε κιόλας άφησε γυναίκα και παιδιά και ξενητεύτηκε, π.χ. και κανένας δεν αναρωτιέται τίνος τη γυναίκα και τα παιδιά.

Συμβαίνει τώρα στο Μακεδονία τιβί: "Τζον Γουέιν, το αυθεντικό άρθρο".
    Μη σταματάτε στην πρώτη σημασία, λέμε.
    Οι μεταφραστές είναι σαν νίντζα: αν τους αντιληφθείς, δεν είναι καλοί. -Ετγκάρ Κέρετ

My website: Translations Traducciones Μεταφράσεις

Quote Originally Posted by Palavra View Post
    Yes, that's close enough See here for a definition of δικογραφία.
    Ναι. Εξηγεί και τη φράση.
    “σχηματιζόμενη σε βάρος του δικογραφία” = assembled case file against him

Είμαι περίεργος, όλοι αυτοί που γράφουν «βιταμίνη Δ» τι γράφουν όταν έχουν βιταμίνη C;

https://www.google.gr/search?q=%22%C...hrome&ie=UTF-8
    Μένω ΕυρώπηΣύγκρουση ιδεών, όχι βία και μισαλλοδοξία: δεν οδηγούν πουθενά. (Λ. Κύρκος)Θα περάσει κι αυτό
    ΕΝΑ ΝΗΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ. Staying hungry, staying foolish. Το διαδίκτυο βλάπτει όταν δεν σκέφτεσαι.

Τώρα που μου το θύμισες, αναρωτιέμαι πότε θα μάθουν οι δημοσιογράφοι που μεταφράζουν και κοπιπαστώνουν ότι το potassium είναι το κάλιο: http://www.iefimerida.gr/news/390361...si-kai-priximo
    -Isaak Asimov

Εμ, κάναμε ποτάσα το ανθρακικό κάλιο και μπερδεύεται όλος ο κόσμος. Θα έπρεπε να το είχαμε κάνει καλίσι. Αλλά τώρα είναι αργά.
    Μένω ΕυρώπηΣύγκρουση ιδεών, όχι βία και μισαλλοδοξία: δεν οδηγούν πουθενά. (Λ. Κύρκος)Θα περάσει κι αυτό
    ΕΝΑ ΝΗΜΑ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΑΝΙΑ ΚΑΝΕΙ ΠΕΡΑ. Staying hungry, staying foolish. Το διαδίκτυο βλάπτει όταν δεν σκέφτεσαι.