Τα καλύτερα μουσικά γιουτιουμπάκια

nickel

Administrator
Staff member
Για να καταλαβαίνουμε την τρέχουσα υπογραφή του stathis (Fade to grey):

Σημείωση: Απλώς τοποθετούμε τη διεύθυνση της σελίδας του Youtube στο πλαίσιο που εμφανίζεται όταν πατήσουμε

Last edited:

nickel

Administrator
Staff member
Space Dementia (Muse, άλμπουμ Origin of Symmetry, 2001)

Εδώ ο αναρτήσας δημιουργός έχει παντρέψει το κομμάτι με σκηνές από την ταινία Άβαλον.

Το ανεβάζω για να πάρω εκδίκηση. Έχει κατεβάσει η κόρη μου παρτιτούρα με το πιανιστικό κομμάτι και μου έχει πάρει τ' αφτιά. Ευτυχώς δεν διαθέτει κιθάρα και ντραμς, ούτε έξι χέρια.

Αφού υπήρξα μάρτυρας της σφαγής ενός πολύ αγαπημένου μου τραγουδιού από τους Ιαπωνοσουηδούς, έπρεπε να ακούσω και μια αξιοπρεπή διασκευή.

oublexis

Don't get me started! Επιτρέψτε μου να ανεβάσω κι εγώ μια αγαπημένη μου διασκευή με την ίδια κυρία, όπου το hardcore live αξίζει περισσότερο να το βλέπεις παρα να το ακούς στην αποστειρωμένη εκδοχή του σιντί.

Last edited by a moderator:

nickel

Administrator
Staff member
Οι fan της κυρίας Amos δεν πρέπει να χάσουν το δεύτερο μέρος της περυσινής της εμφάνισης στη Σκοτία (ή Σκωτία).

http://www.youtube.com/watch?v=0ptPF5mNJPw
http://www.youtube.com/watch?v=EAQzbrc-FGA
http://www.youtube.com/watch?v=-xCtDMpdl6s
http://www.youtube.com/watch?v=HdQ9XLWfiQ4
http://www.youtube.com/watch?v=taoIFqXPQQI

Πέντε γιουτιουμπάκια, το ένα πιο καυτό από το άλλο:

Αφού υπήρξα μάρτυρας της σφαγής ενός πολύ αγαπημένου μου τραγουδιού από τους Ιαπωνοσουηδούς...

Πτιιι... το έβλεπα στην τιβί προχθές και... πτιιι.

Βέβαια μπορεί εμείς να φρίττουμε, αυτοί όμως τ' άρπαξαν χοντρά...

Εμένα μού αρέσει πολύ η διασκευή του Johnny Cash στο Hurt. (Edit: Προσπάθησα να βάλω και link, αλλά κάθε φορά έβγαζε not available...)

Προσθήκη Lexilogist:
Να μη λείπει το συγκεκριμένο αριστούργημα. Το γιουτιουμπάκι που διάλεξες δεν επιτρέπει embedding. Οπότε ρίχνω εναλλακτικά αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=o22eIJDtKho

Last edited:

nickel

Administrator
Staff member
While my guitar gently weeps

I look from the wings at the play you are staging,
While my guitar gently weeps.
As I'm sitting here, doing nothing but aging,
Still, my guitar gently weeps.​

Το 1968 ο Τζορτζ Χάρισον έγραψε ένα ντέμο του τραγουδιού του με ακουστική κιθάρα. Οι υπόλοιποι Μπιτλς δεν ενθουσιάστηκαν αν και δοκίμασαν να το παίξουν κι έτσι κι αλλιώς και παραλλιώς. Ο Τζορτζ δεν το έβαλε κάτω. Φώναξε το φίλο του τον Έρικ Κλάπτον και έστησαν την εκδοχή που είναι γνωστή από το White Album.

Περισσότερα από τη Wikipedia:

The composition was met with little to no interest by the other Beatles. The band recorded it several times, at first in the aforementioned acoustic style, and later in an electric version featuring a backward guitar solo (as Harrison had done in "I'm Only Sleeping" on Revolver), but no version seemed to work. Let down but undaunted, Harrison invited his friend Eric Clapton to join him during a day's recording session. Despite Clapton's doubts ("Nobody ever plays on the Beatles' records"), Harrison convinced him otherwise. The inclusion of Clapton allowed a moment's relief from the band's inner turmoil, as well as a chance for Harrison to free himself of lead guitar, playing only rhythm and vocal.

Some have wondered whether the famous solo in "Gently Weeps" is actually played by Clapton; it has been rumoured that the solo was re-recorded and that Clapton's solo was not the one that was pressed. Indeed, the style is reminiscent of Harrison's later lead guitar style, as demonstrated throughout Abbey Road and in his solo work. However, Harrison has said of the solo:

"So Eric played that, and I thought it was really good. Then we listened to it back, and he said, "Ah, there's a problem though; it's not Beatley enough." So we put it through the ADT [automatic double-track] to wobble it up a bit."

Η πρωτότυπη εκτέλεση κυκλοφόρησε στη μεταγενέστερη ανθολογία (Anthology 3) και πρόπερσι στο Love με πρόσθετα ορχηστρικά από τον Τζορτζ Μάρτιν. Είναι οι αγαπημένες μου εκδοχές.

Στο Youtube υπάρχουν διάφορες εκτελέσεις του τραγουδιού από τον Χάρισον, αλλά καμιά δεν έχει τη γλύκα της νεανικής του φωνής. Ξεχωρίζω ένα βιντεοκολάζ με την πρωτότυπη εκδοχή και ένα με την εκτέλεση του τραγουδιού από τον Έρικ Κλάπτον στο αφιέρωμα του 2002, το Concert for George.

While my guitar gently weeps
Ξεχωρίζω ένα βιντεοκολάζ με την πρωτότυπη εκδοχή
Στο συγκεκριμένο video, το κομμάτι από 1'17" μέχρι 1'45" είναι του Terry Gilliam, o οποίος συμμετείχε και στο "Concert for George".

nickel

Administrator
Staff member
Leona Lewis

Σύμφωνα με το BBC:
Leona Lewis has become the first UK female solo artist to go straight to number one in the US album chart... The last British woman to top the US album chart was Sade with Promise in 1986... Lewis shot to fame after winning the UK's X Factor talent show at the end of 2006... Lewis has been billed as the heir to Whitney Houston in the US.

Από το συγκεκριμένο άλμπουμ (Spirit) εμένα μου αρέσει ένα παλιό και γνωστό: The first time ever I saw your face.

Ίσως ξέρετε ήδη τη φωνή της από το "Meravigliosa creatura" (mellow | rock) που ακούγεται στη διαφήμιση του Fiat Bravo. H Gianna Nannini παραμένει δυναμική και στην έκτη δεκαετία της ζωής της. Αυτό το τραγούδι είναι το "Grazie", από τον ομώνυμο δίσκο.

Max Raabe (& Palast Orchester)
Το όνομα μάλλον δεν σας λέει τίποτα, αλλά τη φωνή θα την αναγνωρίσετε σίγουρα. Είναι υπεύθυνος για τις εξωφρενικές διασκευές στα Oops!...I Did It Again, Sex Bomb, King of Bongo, We Will Rock You (μεταξύ άλλων) που ακούγονται πολύ τελευταία. Σκέτη απόλαυση ο τύπος!

Zazula

Administrator
Staff member
Να 'σαι καλά, Στάθη, είχα σκάσει να βρω τον whodunit του Oops!...I Did It Again! :)

Εγώ να δεις πόσο είχα σκάσει! Τόσες φορές το είχα ακούσει στον Εν Λευκώ και στον Kosmos (το Oops και τις άλλες διασκευές) κι ούτε μία φορά δεν είπαν ποιος/τι είναι.

Πολύ Coward-ικός... διάχυτη η ντεκαντάνς στην ατμόσφαιρα... Me likes, me likes!

nickel

Administrator
Staff member
Μα δεν μπορώ... Δένει τόσο καλά!

Don’t let’s be beastly to the Germans
Now our victory is ultimately won,
Let us treat them very kindly as we would a valued friend
We might send them out some bishops
As a form of lease and lend,
Let’s be sweet to them
And day by day repeat to them
That sterilization simply isn’t done.
Let’s sweetly sympathise again
And help the scum to rise again
But don’t let’s be beastly to the Hun.

We must be kind
And with an open mind
We must endeavour to find a way
To let the Germans know that now the war is over
They are not the ones who have to pay.
We must be sweet,
And tactful and discreet,
And now they’ve suffered defeat
We mustn’t let them feel upset
Or ever get the feeling
That we’re cross with them or hate them,
Our future policy must be to reinstate them.

For they’re civilised when all is said and done.
Though they gave us science, culture, art, and music to excess,
They also gave us two world wars and Dr Rudolf Hess.
Let’s be meek to them
And turn the other cheek to them
And try to arouse their latent sense of fun.
Let’s give them full air parity
And treat the rats with charity,

For you can’t deprive a gangster of his gun
Though they’ve been a little naughty to the Czechs and Poles and Dutch
I can’t believe those countries really minded very much.
Let’s be free with them and share the BBC with them.
We mustn’t prevent them basking in the sun.
Let’s soften their defeat again – and build their bloody fleet again,

Χε, χε! Ήμουν έτοιμη να βάλω το "Don't put your daughter on the stage, Mrs. Worthington", αλλά κι αυτό είναι ό,τι πρέπει!

Don’t put your daughter on the stage, Mrs. Worthington
Don’t put your daughter on the stage
She’s a bit of an ugly duckling, you must honestly confess
And the width of her seat would surely defeat
Her chances of her success

Καθώς έχω αποδομήσει ήδη σοβαρά νήματα, είπα για αλλαγή να επεκταθώ και στα ψυχαγωγικά. Πάρτε λοιπόν ένα βιντεάκι που δεν είναι μουσικό αλλά μιλάει για μουσική. Δώστε stand up στο λαό!