metafrasi banner

brand signature

Σε σχέση με υπογραφή δεν βρίσκω κάτι. Μήπως κάτι σαν "χαρακτηριστικό σήμα";
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Δεν σε μεταφέρω εδώ (ακόμη) για το ενδεχόμενο να μη σε καλύπτει (οπότε, πες και το γιατί).
 
Δεν σε μεταφέρω εδώ (ακόμη) για το ενδεχόμενο να μη σε καλύπτει (οπότε, πες και το γιατί).

Σωστά έπραξες! Σίγουρα αυτό που ψάχνω είναι διαφορετικό του trademark, του brand name και του logo, γιατί αυτοί οι όροι ήδη υπάρχουν στο κείμενο.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Θα χρειαστεί μάλλον κάποιο παράδειγμα χρήσης στο κείμενό σου. Είναι, ας πούμε, αυτό που βρίσκω εδώ:

What is a BRAND SIGNATURE and WHY you should have one!

What is a Brand Signature made of and how is it communicated?

An individual’s brand signature comprises her values, goals and personal style. She shares it through every medium of expression including: how she dresses, how she writes, what font she uses, her email address, her twitter handle, the colors she wears, how she speaks, where she lives, and how she decorates her home office..

A business’ brand signature comprises the company’s values, mission and style. The company share’s it’s brand signature through every touchpoint including: it’s LOGO/ICON, Tagline, Website, Product Line, Twitter Handle, Social Media Exchanges, Business Location, Mission Statement, Marketing/PR Campaigns, Owners/Employee’s Brand Signature’s, Presentation Style, Communication Methods, Sales Processes, and Customer Service.

Building a brand signature requires some skill. "My Signature" offers the resources and community to teach women the skills to successfully build their brand signature across every area of their personal and professional life.


Βρίσκω μερικές γκουγκλιές για συνολική εταιρική ταυτότητα, αλλά καλύτερα να περιμένουμε γνώμες και από άλλους.
 
Από ό,τι καταλαβαίνω μάλλον δεν πρόκειται για κάποιο τυποποιημένο όρο.
 

nickel

Administrator
Staff member
Πολύ χαλαρή απόδοση: ιδιαίτερη φιλοσοφία της εταιρείας.
 
Πολύ χαλαρή απόδοση: ιδιαίτερη φιλοσοφία της εταιρείας.
Αν και το κείμενο είναι καθαρά οικονομικό, στη συγκεκριμένη περίπτωση μάλλον έχουμε να κάνουμε με χαλαρή απόδοση.
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Αν ισχύει πάντως η περιγραφή που τσιτάρισα πιο πάνω, η έμφαση νομίζω ότι είναι στη συνολική, σφαιρική, γενική, καθολική εταιρική φιλοσοφία και εικόνα.
 
Εδώ μιλάει για κάτι πιο συγκεκριμένο, οπότε σκέφτηκα κάτι του στιλ "διάταξη εμπορικής επωνυμίας".
 

drsiebenmal

HandyMod
Staff member
Στο νέτι, πάντως, βρίσκω δύο λογιών εταιρικές υπογραφές. Η μία είναι η επίσημη υπογραφή μιας εταιρείας σύμφωνα με το καταστατικό της (συνήθως σφραγίδα και υπογραφή του διαχειριστή/ιδιοκτήτη/κάτι τέτοιο) και η άλλη μοιάζει πολύ με αυτό που ζητάμε:

Εάν η διάσημη φωλιά της Nestlé διατηρήθηκε λίγο έως πολύ πιστά με την πάροδο των χρόνων, η εταιρική υπογραφή εξελίχθηκε με το χρόνο.

Το σλόγκαν το οποίο υιοθετήθηκε το 1984 ήταν «Chez NESTLÉ, le Président c'est bébé» (Στη NESTLÉ, Επικεφαλής είναι το μωρό), το οποίο προκάλεσε αρκετό θόρυβο, καθώς έβαζε το «μωρό» στο προσκήνιο με μια πειρακτική, χιουμοριστική αναφορά στον εταιρικό κόσμο, ένα ολοένα και πιο σημαντικό σύμβολο της δεκαετίας του 1980.


Από τις αρχές Απριλίου η Ernst & Young προβάλλει πλέον με νέα εταιρική ταυτότητα, η οποία συνοδεύεται και από μια φρέσκια, σύγχρονη, πρωτότυπη και ξεχωριστή εταιρική υπογραφή με την «ακτίνα» (Beam) στο επίκεντρό της.

Η νέα εταιρική ταυτότητα συνοψίζεται στο ότι η Ernst & Young ξεχωρίζει βοηθώντας τους ανθρώπους της, τους πελάτες της και την ευρύτερη κοινωνία στην επίτευξη των στόχων τους.


Νέα καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης λάνσαρε η ΟΠΑΠ, υπό την επιμέλεια των Ashley & Holmes/Politics και σε παραγωγή της Le Spot Productions. Η καμπάνια εισάγει τη νέα εταιρική υπογραφή της ΟΠΑΠ «Μια εταιρεία, μια ιδέα, καλό για όλους» και εισάγει το κοινό στο μήνυμα της κοινής πορείας των Ελλήνων με την ΟΠΑΠ στο ταξίδι της ανάπτυξης, του καλού αγώνα, της προσπάθειας. Τα Μedia της καμπάνιας, καθώς και της ΟΠΑΠ στην κατηγορία Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης, χειρίζεται η United Media.
 
Top